Vognpose

Vi gikk for Easygrow Exclusive etter anbefaling av venner og kollegaer :love017
 
Yngri. :happy: Viktigste med vinterposer er å sjekke duninnhold, samt om det er økotex-sertifisert
 
Voksi Urban i fargen sea green❤️
 
Jo, har også dunpose med strikket ull rundt I grå og lyseblå fra RisaRosa.

Screenshot_20231015_202243_Gallery.jpg
 
Vi har skaffet oss voksi urban. Har ingen erfaring med den (er førstegangs), men den har ull under og dun over og satser på at den er varm og god for nordnorsk vinter :happy6
 
Vi har Voksi Urban, den er helt super og kommer med forlengerdel så posen kan brukes lenge :happy: Men i starten brukte vi en som jeg brukte når jeg var baby, en gammel lammeskinnspose i cordfløyel. Den var absolutt helt suveren (byttet kun til voksi når sønnen vår ble større og det ble knot å ikke ha glidelås). Selges noen sånne på Finn og det anbefaler jeg skikkelig! Selv om de kanskje ikke er så fancy, hehe
 
Vet ikke om du har gått til innkjøp enda. Men et lite tips å ta med seg er om du vil irritere deg av plasseringen til glidelåsen. Jeg jobber i barnehage og opplever at mange irriterer seg for de med glidelås i sidene... Jeg går alltid over en ekstra gang for å sjekke at de er lukket ordentlig da mange gjerne bare legger sidene inntil og ikke lukker med glidelåsen...

Jeg personlig har gått for Voksi City, glidelås i midten, ull og dun + forlengerdel.
Jeg kan irritere meg over posene med glidelås i sidene i enkelte vogner da det blir trangt og krever mer for å lukke og åpne posen... de aller fleste poser har mulighet for stramming rundt hodet/åpningen, det er en fordel å ha mulighet til mtp vind ol.

Håper du finner en du blir fornøyd med :Heartred
 
Vi har easygrow vinter og vårpose. Nyfødtposen er en god gammaldags saueskinnspose fra jeg var liten. Kjøpt tidlig 80 tallet ;) ❤️❤️ den brukte I også når ho var nyfødt.
 
Til guttene bruker jeg en vinterpose med saueskinn i hele, trur den kommer fra Trolle, er noen år gammel. Den er så varm så barnehagen ønsker ikke at vi tar den med i barnehagen riktig enda siden den er så varm hehe men til Lillesnupp har jeg kjøpt easygrow
 
Back
Topp