Vognpose

Lattecaffela

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Har noen tips til gode vognposer? Jeg kunne tenkt meg vår/høstpose til baby i mai - men vet ikke? Hvilke tanker har dere om vognpose, eller skal dere bruke dyne? Vanskelig dette…:bored:

Har noen tips til gode vognposer? Jeg kunne tenkt meg vår/høstpose til baby i mai - men vet ikke? Hvilke tanker har dere om vognpose, eller skal dere bruke dyne? Vanskelig dette…:bored:
Vi har vår/sommer/høstpose fra Easygrow. Veldig fornøyd med den. Easygrow er norsk, og produktene er designet for norsk klima :)

Easygrow lite leaf vognpose skal jeg gå for, etter å ha lest en del! Den kan brukes som leketeppe og

Easygrow har vi også. Vinterpose det da. Genialt at den har med forlengerdel slik at den kan vokse med barnet. Har en peite cherie sommerpose. Perfekt på varme dager. Men har også brukt dyne.

Har easygrow både tykk og tynn. Og veldig fornøyd med de iallefall. Ellers funker teppe/dyne også til sommeren. Med førstemann. Så kjøpte jeg ikke pose før han begynte i bhg, og det var enklere med pose i sportsdelen enn dyne, fordi han sparka den av, og lettere ramla ut av hele vogna.en greide oss fint med dyne og teppe de første månedene.

Har en easygrow nord som kan ha to forskjellige dundyner, en for vinter og en for sommer. Og så har jeg en easygrow som ligner på Lyng, sommerpose hvertfall. Og en bilstolpose fra voksi. Elsker poser :Heartred

Back
Topp