Vognpose

LivetsHemmelighet

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2022
Fikk en nydelig vognpose av mamma, men denne er alt for stor til vogna og må derfor returneres. Men alle vognposene er jo type 100 cm og bag delen er jo 75 cm så blir mye overflødig pose i baggen da :whacky011

Hvilken vognpose har dere valgt?
Føler at med dagens vognstørrelser er det ikke mening med vognpose :facepalm:

Fikk en nydelig vognpose av mamma, men denne er alt for stor til vogna og må derfor returneres. Men alle vognposene er jo type 100 cm og bag delen er jo 75 cm så blir mye overflødig pose i baggen da :whacky011

den passer vel oppi sportsdelen ? Det blir alltid litt overflødig med pose nederst i bagen syns jeg :happy:

Easygrow nature her

den passer vel oppi sportsdelen ? Det blir alltid litt overflødig med pose nederst i bagen syns jeg :happy:

Easygrow nature her

Det gjør den nok, men der har vi en som fulgte med vogna så trenger ikke til det :D

Dro på byen og sjekket og falt for easygrow ferd maxi/mini, tror den blir bra :joyful:

Last edited:

Sist brukte jeg bilstolposen i vogna i starten. Akkurat passe stor :)

Easygrow mini passer perfekt i bagdelen. Vi har en til vogna og en til bilstolen :)

Jeg har kjøpt bilstol pose (voksi move) som jeg tenker å bruke både i bil og i vogn. Gjorde dette også på førstemann som er januar barn. Funket utmerket

Eg brukte faktisk bilstolposen i vogna av og til eg :) Syns den passa fint

Noen som har erfaring med voksi urban?
Vi skulle kjøpe den til vårt sommerbarn, men han var alltid så varm så da ombestemte vi oss. Voksi urban er for kalde vintre, noe vi sjelden har hos oss. Vi kjøpte derfor Voksi city og har vært veldig fornøyd med den. Den har vært mer enn varm nok for vår tass, så håper den holder for lillebror også

Alt som storebror har brukt bør vaskes bør vaskes skikkelig før bruk? Sånn selv om det bare er storebror som har brukt det.

Vi skulle kjøpe den til vårt sommerbarn, men han var alltid så varm så da ombestemte vi oss. Voksi urban er for kalde vintre, noe vi sjelden har hos oss. Vi kjøpte derfor Voksi city og har vært veldig fornøyd med den. Den har vært mer enn varm nok for vår tass, så håper den holder for lillebror også

Alt som storebror har brukt bør vaskes bør vaskes skikkelig før bruk? Sånn selv om det bare er storebror som har brukt det.
Eg trur det handler om støv og om eventuell mugg etter gulp o.l. så det bør sikkert det meste. Eg kjem til å vaske det som går av å vaske, men bytter nok ikkje madrass slik ein sikkert egentlig bør gjere. Min gut gulpa aldri, så trøster meg litt med det. Dårlig svar sikkert, siden eg ikkje står med noko klar fasit :joyful:

Eg trur det handler om støv og om eventuell mugg etter gulp o.l. så det bør sikkert det meste. Eg kjem til å vaske det som går av å vaske, men bytter nok ikkje madrass slik ein sikkert egentlig bør gjere. Min gut gulpa aldri, så trøster meg litt med det. Dårlig svar sikkert, siden eg ikkje står med noko klar fasit :joyful:
Forventer sjelden fasitsvar her inne, men veldig fint å høre andres tanker rundt det jeg lurer på:happy: Takk for svar.:Heartpink

Akkurat madrassen kjøper vi ny, men mest fordi storebror fortsatt bruker sin. I dagsengen kommer jeg til å bruke jeg samme madrass som sist. Vi har bygget ny bod, da vi pusset opp soverommet. Måtte ha oppbevaringsplass til alt babyutstyret som storebror har vokst i fra. Så der er det nok tørt og fint, så er heldigvis ikke redd for fukt og mugg i oppbevaringstiden.

Dere som har brukt easygrow ferd mini eller voksi move i bagdelen på vinter: var de nok varme og hvor bor dere? Lurer på om jeg skal kjøpe noen av dem til vår bagdel, den er kun 37x73cm stor. Men jeg blir usikker på om noen av dem kommer bli varme nok. Hun er beregnet å komme i slutten av oktober.

Back
Topp