Vognpose

EK3

Elsker forumet
Pumpkin Bumps 2025
Noen som har gjort seg noen tanker?

Har bare erfaring med Voksi Urban (og veldig god erfaring, altså!), og litt med Bugaboo sin footmuff.

Lurer på om vi skal gå for Voksi Urban eller Voksi Explorer. Sistnevnte har ikke forlengerdel, men varer til ca 3 år uansett. Også er den mye rimeligere. Den er vel en del tynnere enn Urban, men den er i ull og dun så jeg tenker jo at den vil være ganske så varm den også.

I forhold til forlengerdel, så ser jeg ikke helt nødvendigheten av den, for de to andre mine har ikke brukt vogn etter de var 2-3 år uansett..

Jeg har fortsatt min voksi urban og kommer til å bruke den nå også. Hadde en tynnere i dun men den solgte jeg, da brukte jeg heller ulltepper.
Uten forlengerdel hadde vært bortkastet her, utvokst før 2 år.

Vi har easygrow nature til vinter og easygrow leaf til vårpose som storesøster bruker. Baby kjem til å arve desse. Er veldig fornøgd :)

Vi har Nordlys lammeskinnspose til å bruke på de kaldeste dagene, er meget fornøyd med denne☺️ Ellers har vi noen med fleece som også er greie å bruke å bruke når det ikke er så veldig kaldt. Blir ikke å kjøpe noen nye og har aldri hatt behov for forlenger til de to eldste.

Jeg har tenkt at jeg skal ha Easygrow-poser, men vet ikke akkurat hvilke enda.

Kjøpte Troller Eskimo, tolker det som vinterpose. Kan noen anbefale en tynnere pose?

Vi har easygrow exclusive som vinterpose, og voksi move light som vår/sommerpose. Veldig fornøyde med begge to, men spesielt vinterposen :)

Kjøpte en brukt easygrow grandma til første er meget fornøyd med, så den kommer til å gå i arv. Er ikke med forlenger del, men de gikk akkurat bra her. Vokste ut av den og da var de varmt nok til å bare bruke teppe i vogna.

Vi har easygrow nature til vinterpose og easygrow lyng til vår/høst pose både hjemme og i barnehagen. Vi er kjempefornøyd med disse :) begge har forlengerdel.
Vi bruke nordlys korthåret saueskinnfelle på det kaldeste (vi bor langt nord så blir veldig kaldt her) oppi posen i tillegg.

Dere som har Easygrow vinterpose, hva gjorde at dere endte opp med akkurat den modellen?

Har Easygrow nature (vinter) og easygrow lite+ (vår/sommer/høst) fra storesøster. Veldig fornøyd med begge! Aldri hatt utfordringer med temperatur, og forlengerdel var et pluss for oss, da de ble brukt på begge posene. :happy:

Dere som har Easygrow vinterpose, hva gjorde at dere endte opp med akkurat den modellen?
Vi har Easygrow vinterpose, og grunnen til at vi endte opp med den er at den virket god og varm, hadde en fin farge og den var på salg. Jeg husker ikke modellen.. Den heter Easygrow Ono, tror jeg. Den har forlengerdel. Jeg tror dere vil være fornøyd uansett hvilken Easygrow vinterpose dere velger eller Voksi for den del. ☺️ Men kan anbefale den vi har, ja. ☺️

Back
Topp