Vognpose

Eplejuice

Andre møte med forumet
Hva slags vognpose tenker dere til vinterbabyen? Synes det er en skikkelig jungel av både produkter og informasjon der ute :shy: Ulike tester favoriserer ulike poser og på ulikt grunnlag… Lurer litt på Voksi Active, noen som har erfaringer med den, eller som har en pose de vil anbefale?

Hva slags vognpose tenker dere til vinterbabyen? Synes det er en skikkelig jungel av både produkter og informasjon der ute :shy: Ulike tester favoriserer ulike poser og på ulikt grunnlag… Lurer litt på Voksi Active, noen som har erfaringer med den, eller som har en pose de vil anbefale?
Voksi og Easygrow er toppmerkene, og du kan kjøpe omtrent hvilken som helst fra de merkene og det er garantert å være en god pose! Skal du kunne bruke den i minusgrader langt under -10 er det kanskje verdt å sette seg mer inn i de forskjellige posene (tips: Easygrow Nord), men ellers er alle vinterposene til begge merkene varme og gode og skal fint tåle ned til -10 minus, med eller uten ekstra tøy inni!

Personlig foretrekker jeg Easygrow, fordi jeg syns de er finere og mykere (dog jeg har bare hatt og prøvd Voksi Urban av Voksi posene), men også fordi jeg liker glidelås på midten fremfor en på hver side. Syns det var veldig upraktisk, så den ble bare i hus i 6 mnd ish.

Vi har hatt voksi urban tidligere, men har samme erfaring som Advokato.. at det ikke er praktisk med glidlås på sidene.

Denne gangen har jeg gått for reflex sin og satser på at den er god nok.

Jeg arvet en risarosa vognpose. Syns egentlig den er for stor og posete, men nå har jeg den og vil derfor ikke kjøpe ny:happy:

Vi har easygrow nature og reflex sin vinterpose. Begge er gode og varme :)

Første ungen vår blei født i Nord-Norge i oktober, og vi brukte ikke pose den første tida. Brukte dyne og ullteppe, pluss stormtrekket til vogna for å skjerme mot vind. Det funka veldig fint da, så tror vi kjører samme taktikk denne gangen. Nå bor vi på østlandet i tillegg, så litt mindre værutsatt sjøl om det blir januar ;)

Back
Topp