Vognpose

Sol.i.hjertet

Gift med forumet
Assistert-jentene
Novemberbarna 2021
Hvilken vognpose går dere for eller anbefaler?:bookworm: Vurderer Easygrow, men det er jo så mange typer! Norse, nature, hood… Liker tanken på at posen er passe i vinter med lillebaby, og passer neste vinter også med forlengerdel. Men også finnes jo flere merker også…
 
Hvilken vognpose går dere for eller anbefaler?:bookworm: Vurderer Easygrow, men det er jo så mange typer! Norse, nature, hood… Liker tanken på at posen er passe i vinter med lillebaby, og passer neste vinter også med forlengerdel. Men også finnes jo flere merker også…

Jeg har lammeskinnspose fra Nordlys og er kjempe fornøyd med den. Mine har ikke begynt å vokse ut av de før de har nærmet seg 2,5-3 år (har dog for Øvre litt små barn). Syns de har funket like godt fra de var nyfødt til de ble større. Holder de gode og varme og trenger ikke mer enn body, strømpebukse, tynn ulldrrss, sokker, votter og lue på de ellers. Syns heller ikke de blir svette, da lammeskinnet og ullen puster.
 
Sniker.

Vi har Voksi City til begge barn. Veldig fornøyd! Holder barn gode og varme og er enkel å rengjøre. Med forlengerdel er den perfekt i vogn i barnehagen!
 
Vi hadde Voksi Urban til de to første, var veldig fornøyd med den, og denne gangen skal jeg kjøpe Easygrow Nature. :)
 
Jeg har Easygrow grandma til Storesøster, er så fornøyd med den at jeg skal ha lik til Lillebror! Den er jo god til høst, vinter og vår:happy:
Har en sommerpose Easygrow Lite, er veldig fornøyd med den også, så fåreløpig skal lillebror få lik den også:happy: veldig fornøyd!
 
Vi hadde Voksi Urban til de to første, var veldig fornøyd med den, og denne gangen skal jeg kjøpe Easygrow Nature. :)
Hvorfor velger du easygrow denne gangen?:)
 
Hvorfor velger du easygrow denne gangen?:)
Jeg har solgt Voksi-posen, og synes Easygrow ser og kjennes veldig god ut. Og den har glidelåsen midt på foran, ikke på sidene, slik som Voksi. :)
 
Vi har Voksi Urban, i fargen "Black Cream" til storebror. Lillesøster får den samme!
Elsker den :Heartred
 
Jeg har solgt Voksi-posen, og synes Easygrow ser og kjennes veldig god ut. Og den har glidelåsen midt på foran, ikke på sidene, slik som Voksi. :)
Både Voksi city og active har glidelås midt på:happy:
 
Har kikket på Easygrow sin, men er usikker enda. Vil ha en som kan brukes i flere år. Lurer også på å ha en bilstolpose, i og med årstiden er som den er når baby er nyfødt. Denne kan vel også brukes i vogna i starten da.
 
  • Liker
Reactions: Azu
Har kikket på Easygrow sin, men er usikker enda. Vil ha en som kan brukes i flere år. Lurer også på å ha en bilstolpose, i og med årstiden er som den er når baby er nyfødt. Denne kan vel også brukes i vogna i starten da.
Det kan være lurt å ha begge deler, spesielt hvis du er en sånn som ikke nødvendigvis planlegger å starte bilen tidligere når du skal ut på vinteren. :) Bilstolpose kan fint brukes i vognen den første tiden. :)
 
Har hatt Easygrow Exclusive som vinterpose. Den har vært helt super. Vesla er nå 2 1/2år og hadde fortsatt god plass i den når vi byttet til vårpose tidligere i vår.
Til vårpose har vi hatt Easygrow Lite+ som vi også har vært veldig fornøyd med.
 
Back
Topp