Vognpose...

Oktober2020baby

Forelsket i forumet
Hei!

iogmed at det er bitende kaldt nå, lurte på hvem av disse vognposene dere ville ha gått for?

Urban voksi eller Easygrow Nord?
Vi har ei, men ikke fornøyd.
 
Vi har easygrow og elsker den! Vi har ei som ikke er så gla i å ha klær på seg...:hilarious: i easygrow trenger vi ikke balle på så mye klær siden den er så varm og go! Og om vi da skal ha vogna i gangen etter tur holder det og åpne posen og frøkena kan sove videre uten at hun koker:)
 
Kjøpte nettopp Easygrow Nord, er utroolig fornøyd! Snakket med flere som hadde Urban og de var ikke så fornøyde. Har bilstolposen voksi move og var ikke så altfor fornøyd med den, derfor kjøpte jeg easygrow istedet. Den passer i tillegg veldig godt i emmaljunga nxt90
 
Easygrow her også. Har nord til storebror og mener lillebror har nature i vogna. Hadde voksi urban, men det irriterte meg grønn at glidelåsen var i sidene (easygrow har sentrert) samt at jeg synes den var åpen rundt hals hode. Synes easygrow er lunere.
 
Vi har Easygrow. Veldig fornøyd med det, kunne ikke tenke meg å bytte ut. Glidelås midt på, gjør det enkelt å åpne hvis mini sover på kjøpesenter/butikken. Lun og god, snører den sammen i toppen. Mini er alltid god og varm nå jeg tar han ut. 6-7 minus her nå, og vind.
 
Sniker. Jeg har hatt både Voksi Urban, og Easygrow Nord og Nature, og jeg foretrekker soleklart Easygrow. Urban er så åpen rundt hodet, og den tåler vask dårligere syns jeg.
 
Back
Topp