Ok - skal ikke lage mer tråder nå på en stund. Men : bør man ha en vognpose på sommeren? Hva velger man? Og til vinteren?
AAAAARGH.
AAAAARGH.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er fullstendig unødvendig til sommeren. Bruker heller teppe/sommerdyne etter behov. Til vinters derimot har jeg investert i en Easygrow Exclusive pose![]()
Jeg likte veldig godt easygrow lite, men ikke før barna var over i sportsdel. I bagen holder det lenge med dyne.
Hvilken dyne bruker dere på sommeren? Jeg har kun en litt tykk dyne (tror jeg?!) fra oktoberbabyen min sist. Regner med at det finnes en tynnere også?
Vi har en helårs dundyne. Føler ikke den har så mye dun i seg, så den virker ganske luftig![]()

Har sommerdundyne fra Dozy, er det «kaldt» har jeg gjerne teppe over i tillegg, er det varmt bruker jeg musselin blanketHvilken dyne bruker dere på sommeren? Jeg har kun en litt tykk dyne (tror jeg?!) fra oktoberbabyen min sist. Regner med at det finnes en tynnere også?
Vi har voksi urban til vinterpose og easygrow lite + til vår/høst pose, kjempefornøyd med begge to!La du ungen rett på lammeskinnet eller brukte noe i mellom? Laken? Jeg har fått et fint vognskinn vi har lyst å brukeHar sommerdundyne fra Dozy, er det «kaldt» har jeg gjerne teppe over i tillegg, er det varmt bruker jeg musselin blankethadde kort lammeskinn i vogna hele sommeren i 2018 når eldste var nyfødt, hun er en skikkelig varmeovn men skinnet hjalp For oss
![]()
La du ungen rett på lammeskinnet eller brukte noe i mellom? Laken? Jeg har fått et fint vognskinn vi har lyst å bruke![]()
Laken over madrassen og lammeskinnet oppå der igjen - så barnet rett oppå lammeskinnetLa du ungen rett på lammeskinnet eller brukte noe i mellom? Laken? Jeg har fått et fint vognskinn vi har lyst å bruke![]()
Skal helst ha barnet rett oppå ja, siden ulla pusterLa du ungen rett på lammeskinnet eller brukte noe i mellom? Laken? Jeg har fått et fint vognskinn vi har lyst å bruke![]()

Har arvet et lammeskinn. Men klarer ikke tanken på å legge baby på det i sommer. Jeg hadde dødd om jeg ble lagt på et lammeskinnTenker også at vi skal få lammeskinn. Mener at man ikke skal legge noe mellom, for ull puster? Har jeg hørt fra andres erfaringer.
Men nå begynner det å nærme seg!!! Gleder meg skikkelig!
Ok - skal ikke lage mer tråder nå på en stund. Men : bør man ha en vognpose på sommeren? Hva velger man? Og til vinteren?
AAAAARGH.
Har arvet et lammeskinn. Men klarer ikke tanken på å legge baby på det i sommer. Jeg hadde dødd om jeg ble lagt på et lammeskinnhaha