Vognpose

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg er i skikkelig babyutstyr-modus om dagen, og lurer på tips til vognpose! Fant en test fra januar. Synes easygrow nature posen er så fin! Men synes det var dumt at den ikke har oppheng til sittedelen... Hvilken pose har du/skal du kjøpe? :)
 
Jeg har en voksi city som jeg var kjempefornøyd med sist. Mener å huske at den kom med forlengelsesdel, men tror ikke jeg noensinne fikk bruk for den ☺️ Har lånt den vekk til en kusine, så får ikke sjekket akkurat nå. Men den er kjempegod, myk og veldig varm.
 
Vi har vært veldig fornøyd med Voksi Sky light som sommerpose. Easygrow flex er super både vår, høst og vinter, da den er litt tynnere, men lett kan reguleres med mer/mindre klær og teppe. Den kan også strammes over skuldrene. Veldig kjekk om vær/temperatur svinger mye, slik som her vi bor. Også stort pluss for at den tåler vaskemaskin og tørketrommel godt. Vi har hatt den i barnehagen, og der har det blitt behov for flere vask og tørk til neste dag pga både oppkast og bleielekkasjer. Ellers er vi også veldig fornøyd med Voksi Active, men denne er VARM!! Selv med bare body, strømpebukse og tynn lue blir den for varm for gutten vår om gradestokken kryper over 8 grader:wideyed:
 
Hadde jeg visst det jeg vet nå etter erfaring, hadde jeg helt klart valgt Voksi Active som vinter/høst/vår pose. Jeg har Voksi City, og Easygrow som sommerpose.
 
Hadde forresten voksi move som bilstolpose og var kjempefornøyd med den også!
 
Har easygrow nature og er kjempefornøyd med den :D men ville valgt easygrow nord (lik nature bare med ull i ryggen slik jeg har forstått det) nå :) Spørs litt hvor i landet man bor tenker jeg :p
 
Hadde easygrow nature til forrige og var kjempefornøyd! Har lyst på den nå, men lurer på om vi kanskje kan arve en voksi et eller annet av bestevenninnen min, så vi får se :)
 
Har easygrow nature og er kjempefornøyd med den :D men ville valgt easygrow nord (lik nature bare med ull i ryggen slik jeg har forstått det) nå :) Spørs litt hvor i landet man bor tenker jeg :p
Sånn jeg har forstått det er Nord utgått og Nature har overtatt. Er visst ull i ryggen på den å :)
 
Fornøyd med easygrow nature, den sitter godt i alle våre vogner. Ordentlig lun og god. Har også easygrow lite, de er kjempegode på vår og høst.
 
Har to Easygrow Nature, dvs at jeg er veldig fornøyd med dem :D Har også to Easygrow Lite. Og Reflex Sval og Reflex Lun. Fornøyd med alle :joyful:
 
Åja leste bare på en test på nettet der d stod at det var ull i ryggen på den :hilarious: Hmm jaja. De likner veldig på hverandre da. Og Nature er billigere. Så tror jeg går for den :happy:
Har selv nature og er kjempefornøyd med den og anbefaler den varmt :joyful: Nå så bruker jeg bare sauskinn inni på de kaldeste dagene :)
 
Back
Topp