Vognpose

TK25

Glad i forumet
August 2018
Hvilken vognpose har du til høst?
Og til vinter?

Hvor lenge brukes vognpose egentlig?

Frøkna har vokst ut av easygrow lite posen (bilstol), så jeg må kjøpe ny/brukt. Men det er jo en jungel..
 
Har en tinkafu pose med uttakbar dyne, som vel er ganske praktisk, men jeg liker den ikke så godt likevel. Glidelåsen er ekkel og posen er så... Firkanta! :hilarious:

Har også Easygrow Lite (vognpose), men ikke sikker på om jeg er så fornøyd med den heller. :joyful: Den sklir ned så mye.
 
Vi er veldig fornøyd med vår easygrow lite vår/høstpose. Kan forlenges ganske bra også.
 
Easygrow light og Voksi et eller annet til vinter. Forlengere på begge, så de varer så lenge de sover i vogn tenker jeg. :)
 
Easygrow light til vår/høst. Bruker den forsåvidt litt enda da det blåser surt i perioder. Har da lett sommertøy på bare så de ikke koker bort.

På vinteren har jeg voksi urban og city. Fornøyd med begge to.
 
Har easygrow nature til vinter. Ingen til vår/høst, men kan hende at hun "trenger" en i bhg. Da blir det nok easygrow lite.
 
Vi har easygrow grandma. Uttakbar dundyne, så vi har brukt den fra august og frem til sommervarmen kom. Superfornøyd. God og varm. Og skikkelig fin.

Den kan ikke forlenges, så vet ikke hvor lenge den varer, men han har hvertfall god plass i den, så tror den varer så lenge han bruker vogn på den måten at han trenger vognpose.
 
Voksi Urban til vinter, heimelaga sommarpose (laga av ei sommardyne).
 
Easygrow lite og easygrow nature
 
Har hatt litt forskjellige vinterposer, favoritten er voksi city! Så myk, lun å god. Til vår/høst har vi tynn fleecepose, snugglebuggy? Så plusser vi på med dyne/teppe om det er en litt sur dag. Vurderer sterkt en easygrow light, ikke så fornøyd med snuggle
 
Easygrow lite. Synes den er helt grei. Tenker den kan brukes en god stund ettersom det følger med forlengerdel. Synes den er veldig kjekk å ha når det er litt surt ute, så slipper gutten å tettpakkes med klær:)
 
Har Easygrow Nord (eller er det Nature?) som vinterpose. Helt super. Den har forlengerdel og blir fin å ha til soving i barnehagen utover vinteren mm.

Har ikke kjøpt ny vårpose etter at jeg solgte den samme som du nå skal bytte ut, men ønsker meg en tilsvarende hvis jeg ser behovet komme.
 
Nå har vi en Easygrow Grandma i barnehagen og en Easygrow Nord hjemme. Elsker begge to, de er så nydelige og deilige❤️

Årsaken til at Grandma’en er i barnehagen, er at det er litt mer praktisk med en som kan åpnes på midten hvis han skal sitte oppreist, og ikke pakkes helt inn i posen. Hvis vi trillet med våken unge og posen åpen, syns jeg grandma havnet litt for langt ned, og var farlig nærme hjulene og veien.. Derfor ble det den som måtte bo i barnehagen. Og det er så synd, for den er så fiiiin :p

Begge har også uttagbar dyne, så de kan brukes året rundt, men jeg har ikke testet dem om sommeren.

Så har vi en Easygrow Lite (eller noe sånt. Den tynne posen deres hvertfall..), og den hadde han i barnehagen med en dundyne inni, til vi fikk kjøpt vinterpose nr 2 :)
 
Godt fornøyd med easygrow nord. Veldig misfornøyd med voksi urban. Jeg tenker de bruker voksipose så lenge de sover i bhg på vinter. Vår og høst har vi brukt dyne/teppe.
 
Har easygrow lite til vår/høst, enkel fleecepose/dyne/ingenting på sommer og voksi city og voksy urban til vinter.

Liker godt easygrow lite og voksi city. Urban holder også godt på varmen, men jeg er ikke så glad i selve posen. Blir nok barnehageposen til vinteren. ;)

Tenker hun skal bruke pose så lenge hun sover på dagtid, så et år til kanskje?
 
Back
Topp