Vognpose

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Hva tenker dere? Er det best med lammeskinnspose eller dunpose? Har fått tilbud om å kjøpe fra en kollega, og lurer på hvilken jeg skal gå for.. Er jo kaldt når de små kommer til verden, men kanskje ikke kaldest her i rogaland..

Jeg er veldig glad i lammeskinnsposer :) Er vel litt smak og behag også? Begge deler fungerer nok greit :)

Vi skal ha dunpose, først bilstol dunpose, tenker kanskje voksi..
Pose til bilstol har jeg ikke vært borti.. Blir det mye brukt? Ser jo for meg at det blir for varmt inni bilen. Da er det til og fra bilen den brukes?

Har lammeskinn i vognen i bagen bruker jeg kun tepper, fikk des barn sist og det holdt, også dunpose og vår pose når baby kommer opp av bagen.., bor i Stavanger

Pose til bilstol har jeg ikke vært borti.. Blir det mye brukt? Ser jo for meg at det blir for varmt inni bilen. Da er det til og fra bilen den brukes?
Kan åpnes i bil :)
Denne gangen skal jeg ha det ettersom det er midt på vinteren og søsknene på leveres hit og dit :)

Tror nok babyen arver easygrow grandma posen jeg har til eldstemann. Tipper at han vokser ut av den i løpet at vinteren og den er kjempegod med ull i bunnen og en dundyne man kan ta ut når det blir mildere i været :)

Takk for tips! Kanskje like lurt å ha en bilstolpose faktisk, så kan den brukes både i bil og i vogn ;) er det voksi som anbefales?

Hvordan er det å kjøpe brukt bilstol? Vet det har vært diskutert før, men det handler vel mest om at man må vite at de ikke har vært skadet.. Regner jo med at de fleste som selger på finn er ærlige folk og ikke ville utsatt et annet barn for fare.. :confused004

Ja kan bruke den i vogna også såklart. Den er ikke så stor også kan man ha på bilstol selene, og kan løfte ut barn og pose av bilstolen uten så mye vekking
emoji4.png
har hatt slik før på vinterbaby, helt genialt!
emoji51.png

Må nok skaffe meg en sånn, virker genialt :) bor i Nord så blir nok mye brukt til vinterbaby:rolleyes:

Back
Topp