Vognpose?

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei.

Tenker dere å bruke en vognpose nå i starten? Jeg ser for meg at det vil bli varmt, selv om vi hadde kjøpt en tynn vår/sommerpose. Samtidig vet jeg jo ikke hvordan sommeren blir, og har ingen erfaring med dette.. Hva tror dere? :)

Jeg tenker at jeg bare bruker et teppe eller tynn dyne i vognen i starten og kjøper en vinterpose til høsten. [emoji4]

Eg tenker teppe/dyne i begynnelsen, og så holde eg på lage ein vognpose til vinteren :)

Jeg har vurdert kjøpe easygrow lite, men tror ikke den ville blitt brukt før mot høsten uansett. Tenker at jeg avventer og heller kjøper en vinterpose iallefall

Jeg kjøpte en easygrow lite sist vår til storesøster og angrer ikke. Helt super pose, og hun brukte den også midt på sommeren i fjor. Det var sjeldent SÅ varmt at hun ikke trengte noe over bena når hun sov i skyggen. Og på de aller varmeste dagene var glidlåsen åpen. Anbefaler den virkelig :)

Vi skal ha teppe/dyne[emoji4] Har tenkt å prøve med lammeskinn i baggen siden har hørt mye bra om at det både varmer og kjøler[emoji4] blir pose når det blir kaldere ute

Hadde dyne eller pledd til førstemann på sommerhalvåret. Bruker nok det denne gangen også. Så skal bestemora strikke en lettere bilstolpose i tynt merionullgarn, så kan jo bruke den i vogna også i starten :-)

Har en strikket vognpose med fleecefor som storebroren fikk
Når han var baby, så kan ha den på høsten eller kaldere dager. Bor i Trøndelag, så trenger ikke være så varmt selv om det er sommer [emoji38]

Nei. Har Risarosa-vognpose fra sist. Dyna inni kan fjernes så den kan brukes når det ikke er spesielt kaldt også. Men om sommeren tenker jeg at pledd er nok :)

Pledd/dyne (tynn) her :) kjøpt høst/vinterpose den såkalte pingvinposen, husker ikke hva den heter i farta, hehe

Nettopp ferdig med å sy denne, litt lang så den må brettes litt nederst i baggen, men med knyting og tynt ullfor kan den justeres mye, og kan også legge inn vogndyne i overtrekksdelen av posen for har innvendig åpning i foret :-) Snapchat-1799445256.jpg

tenker teppe/dyne så lenge vi bruker dypbag, har vinterpose til vinteren og vårposen bruker fortsatt storebror - tenker han kanskje er ferdig med den til småen skal over i sportsvogn. Begynte med vinterpose til storebror i oktober da han ble født (men var jo liten da og trengte mer varme.)

Høres ut som om det er innafor med pledd/tynn dyne da :) Utsetter posekjøp til det går mot høst/vinter. Har tenkt å ha lammeskinn i vognen også, det sies jo at det virker både varmende og svalende (alt etter temperatur ute) :)

Jeg kjøpte easygrow lite+, syns den er så fin med strukturen i stoffet[emoji7] Ikke must have i starten, men vil helt sikkert ha pose når hun skal sove til våren igjen uansett, så da kjøpte jeg like gjerne nå når jeg fant på tilbud[emoji5]

Vi har både vognpose, dyner og pledd. Regner med at vi kommer til å variere litt etter vær og vind, og hva vi skal. Men jeg elsker vognposen!

Høres ut som om det er innafor med pledd/tynn dyne da :) Utsetter posekjøp til det går mot høst/vinter. Har tenkt å ha lammeskinn i vognen også, det sies jo at det virker både varmende og svalende (alt etter temperatur ute) :)

Lammeskinn er gull! Brukte hele året til storebroren, både hjemme og i barnehagen. Hadde lammeskinn i babysenga i starten også om jeg ikke husker feil.

Lammeskinn er gull! Brukte hele året til storebroren, både hjemme og i barnehagen. Hadde lammeskinn i babysenga i starten også om jeg ikke husker feil.
Jeg har kjøpt ett skinn til sengen og ett til vognbagen, men det er jo alt for stort til vognen, vet du om man kan klippe det til passe størrelse uten at det blir ødelagt?[emoji16]

Back
Topp