Vognpose

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg kommer til å bli satt i gang om en 3 ukers tid pga svangerskapsdiabetes. Og pga at hu blir født i april og ikke i mai så vurdere jeg å kjøpe en vognpose. Hvordan merke og type pose anbefaler dere ??

Kjøp et lammeskinn til å ha under henne i vogna. Så har du dyne og eventuelt et pledd over dyna i vogna :-) så trenger du ikke vognpose før til høsten :-)
Men - kan uansett være lurt å kjøpe vognpose nå siden de er på salg. Easygrow sine vognposer har blitt best i test det siste året. Easygrow nature eller easygrow hood blir vi å gå for :-)

Enig med ho over her [emoji115][emoji4]
Eg har Easygrow dunpose (må ha skikkelig vinterpose) og Lite vår/høstposen, og ville ikkje bytta dei i noko anna! [emoji106]

Har ingen erfaring, men vi har også kjøpt easygrow dunpose (til vinteren):)

Voksi urban har vi vært superfornøyd med fra ca oktober til ca mai :)

Vi har nettopp fått vår/høstposen i posten idag. Var tilbud på mimmis for litt siden, 909kr. [emoji4] Kjøpte den på anbefaling fra min søster, og jeg skal også settes igang i april Pga sv.dia. Derfor kjekk å ha[emoji4]

Vi har lammeulls pose etter storebror :) kan også bare bruke underdelen med dyne og teppe over. Kommer ikke til å bruke noe vår/høst pose.

Kjøp et lammeskinn til å ha under henne i vogna. Så har du dyne og eventuelt et pledd over dyna i vogna :-) så trenger du ikke vognpose før til høsten :-)
Men - kan uansett være lurt å kjøpe vognpose nå siden de er på salg. Easygrow sine vognposer har blitt best i test det siste året. Easygrow nature eller easygrow hood blir vi å gå for :-)

Har lammeskinn. Skal sy lammeskinnspose i sommer. Venter på noen skinn fra egne sauer:):)

Jeg fikk på sommeren forrige gang, men begynte ikke å bruke vognpose før i oktober.
Før det hadde jeg kun dyne og teppe, og det fungerte gull :)

Hva med denne fra Reima?
Det er 75% avslag på denne hos barnihagen.no. Den er ikke så stor, men funker da også til bilsete. Jeg kjøpte denne for å bruke i perioden før vi går over til sittedelen, fordi voksiposen vi har etter eldstemann er aaaaltfor lang til bagdelen.

https://www.barnihagen.no/product.h...0-graphite-black-sleeping-bag?category_id=179

17507-83-510203-9960_1.jpg

Sniker, denne er skikkelig god :) og kan brukes vår/høst i vogna og. (Har innimellom et teppe oppå) knall i bilstolen også :)

Vi skal ha lammeulls pose igjen. (Endelig bestemt oss) Syntes den sitter fint i både bag og sportsdelen. Den er kun ca 90/95 cm, så må ha en annen fra ca 1,5-2år til hun er ferdig å sove. Tenker å kjøpe brukt eller låne da:happy:

Back
Topp