Vognpose

Spiredrøm31

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Trenger barnet vognpose første tiden eller kan det holde med dyne/ vognteppe.
Her jeg bor er det som oftest sommertemperatur i mai.

Noen som evt vet om noen gode poser som ikke er tykk og altfor varm?

Tror det blir dyne/teppe på oss i sommermånedene :)

Blir dyne og teppe her og i starten, men har Bugaboo sin vognpose som både har vår/høst og vintertrekk-så om det blir surt her (kan fort være det i mai) kommer vi nok til å finne frem den.

Har ein Easygrow Lite frå forrige, veldig fornøgd med den! Ellers vert det nok dyne og teppe i bagtida [emoji4]

Blir nok dyne her også, så får jeg heller kjøpe pose til høsten.

Her blir det dyne i sommer, også har jeg allerede kjøpt høst og vinterpose som skal brukes da[emoji4]

Vi fikk på sommeren forrige gang og brukte kun teppe og dyne :)

Dyne i begynnelsen. Hadde det hele bag-tiden med storebror som er født i september, og det fungerte bra. Supplerte med teppe ved behov, og så lå han på korthåret lammeskinn.
Prøvde med pose i baggen, men det ble for tett og varmt for ham.

Vasket og gjorde klar dynen etter forrige barn, men nå lurer jeg på om vi får brukt den i det hele tatt :bored: Det er jo en skikkelig feit dundyne..! Så jeg vurderer å kjøpe en tynnere vogn/vugge dyne til vår/sommer. Har en tynnere vognpose som er i fleece, men tror nok vi kunne klart oss uten den egentlig. Kommer nok til å bruke mest tepper og pledd, evt et lammeskinn oppå madrassen i vogna.

Tenkte å bruke dyne/teppe i vogna til sommeren og gå over til dunpose når det blir kaldt ute.

Back
Topp