Vognpose?

Pepperknotten

Forelsket i forumet
Noen som har en vognpose å anbefale? Kanskje litt tidlig, men ser det er en del på salg nå :) Sist gang hadde jeg en voksipose som en brettet, var så stor at den ikke fikk plass i babybagen.. Så vil gjerne ha noe som en kan bruke før en må over på sportsdel nå!

Risarosa er perfekt som vognpose i bagen. Men den er veldig dyr da. Men kjempefin. Vi kjøpte den til vinterbabyen vår sist så skal bruke den igjen nå. Når det er varmere ute kan dyna inni taes ut. Med dyna inni er den kjempevarm og myk og god ❤️
Kanskje du kan finne den eller lignende pent brukt evt. På Finn. Eller få noen du kjenner som er glad i å strikke til å strikke til deg :)

Jeg har veldig lyst til å strikke egen risarosa pose, men vi har en kjempebra som jeg har brukt til alle mine. Den er etter mannen min så den er over 30 år gammel. Helt fantastisk pose.

Vi har voksi posen med pingvin på, dette var til oktober barn såå vet ikke om jeg kommer til å bruke den før til høsten

Er kjempefornøyd med easygrow!
Den vi har er nok litt for tjukk for sommerbabyen, men kjøper easygrow om vi skal ha vårpose.

Haha dauer av glemskheten min.. vi har Minene vognpose til å bruke på vår/sommer!
Må nok ta et dykk i utstyret vi har før jeg tør kjøpe noe nytt tror jeg :smiley-angelic006

Risarosa er perfekt som vognpose i bagen. Men den er veldig dyr da. Men kjempefin. Vi kjøpte den til vinterbabyen vår sist så skal bruke den igjen nå. Når det er varmere ute kan dyna inni taes ut. Med dyna inni er den kjempevarm og myk og god [emoji173]️
Kanskje du kan finne den eller lignende pent brukt evt. På Finn. Eller få noen du kjenner som er glad i å strikke til å strikke til deg :)

Ja, har sett på de, helt nydelige [emoji7] Fant faktisk noen som lignet som var litt rimeligere [emoji846]

Jeg har veldig lyst til å strikke egen risarosa pose, men vi har en kjempebra som jeg har brukt til alle mine. Den er etter mannen min så den er over 30 år gammel. Helt fantastisk pose.

Det hadde vert drømmen! Har ikke helt de evnene [emoji38] Veldig kjekt å kunne bruke slike ting igjen da [emoji846]

Så på den som bilstolpose, var veldig fin! Men bruker du da denne i istedenfor dyne til det bli kaldt?

Med forrigemann som nå er 15mnd har jeg brukt posen, også bare supplert med ett teppe eller dyne når det blir kaldere før vinterposen skulle frem [emoji4] blir lunt og godt med posen! Også har jeg saueskinn i bunnen av vogna :) på de varmeste dagene måtte jeg droppe det med han da han er veldig varm og klam av seg

Easygrow.:) bruker både vår og vinterpose fra dem. Vinterposen er best i test også.:)

Jeg er veldig fornøyd med Voksi urban vinterpose og easygrow vår/sommer/høst pose :)

Noen som har erfaring med emmaljunga sin vogn pose? Er usikker på om jeg skal kjøpe den som er ekstrautstyr til vognen vi skal kjøpe eller om jeg bør velge noe annet. Tenker å bruke dyne i starten.

Vi har easygrow lite som sommerpose og voksi urban som vinterposr både i bhg og hjemme. Storfornøyd med begge :D

Jeg har kjøpt en voksi urban med forlenger, men blir den kanskje for varm til å begynne med ja..

Back
Topp