Vognpose

Veils

Andre møte med forumet
Hei:)

Jeg er førstegangs og er ganske lost når det kommer til denne utstyrsjungelen!
"Svigeroldemor" ønsker å kjøpe en gave til barnet, og hun foreslo en voksipose da hun hadde kjøpt det til sitt andre oldebarn. Dette tar vi selvfølgelig i mot med åpne armer, men jeg aner ikke hvilken type vi bør kjøpe?

Vi har kjøpt en babyjogger City Elite vogn (med delux bag).

Noen som har innspill?

Hadde tenkt å kjøpe voksi city for det var den som passet vogna best[emoji4] Men kom over et kupp på Easygrow så ble den isteden, virker veldig god. Har bugaboo donkey så bagen er veldig liten, så måtte ha pose med åpning på midten.

Jeg har kjøpt en "billigvariant" av RisaRosa-posen, selges på deres side under navnet "Ullposen". Koster rundt en tusenlapp mindre enn RisaRosa (som ligger på over tre tusen), men er i tillegg på salg nå til 1500. Pen synes jeg, og satser på at den kan brukes store deler av året siden den har uttakbar dundyne. :-)

Jeg synes det viktigste er at sen kan åpnes på midten (tungvint på sidene), at den er god og varm, litt vannavstøtende og med forlengerdel. God erfaring med Easygrow og voksi city [emoji4][emoji1303]

Personlig synes jeg vognpose kun fungerer i bagen. Og bilstol pose er en fordel om en f.eks leverer eldre søsken i bhg. Eller ellers er ut og inn av bilen og baby sover.

Men om jeg bare har vært borti dumt poser vet ikke jeg. Men mine sklir ned når jeg setter ungen i sittedelen. Så det blir umulig å feste selene. Selv når vognen er i liggestilling har de flyttet på seg.

Back
Topp