Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greie poser men er ikke forlenger del på dem, så kan ikke brukes så lenge.. anbefaler voksi city[emoji4] dyr, men verdt pengene. Kommer ofte på salg.
De er suuuper søte, og hadde jeg skulle hatt vinterbebis hadde jeg sikkert kjøpt en sånn i tillegg så jeg kan bytte på
Men petite cherie er et merke for pitte små fraske bebier som kommer ut av piiiitte små franske mødre [emoji14]
Men om du vil gjøre det billigst akkurat nå så passer den jo de første mnd hvor du kanskje trenger pose
Som frøkna over sier ville jeg invitert i voksi om du har litt ekstra å bruke på det
Ellers skal babybanden ha stort salg 18-22 oktober
Takk for svar! Bestemte meg for å venta, fikk heller tak i litt mammaklær og joha ull til babyen på salget. Har så lyst å kjøpe ALT no, så er kanskje Litt for utålmodig [emoji23]Enig med de to over [emoji4] Voksi city er greiere, evt andre også. Akkurat nå bruker vi Easygrow hood til 2-åringen, den er også kjempegod. Kan brukes så lenge barnet sover/sitter i vogn.
Jeg kjøpte voksi city på tilbud (brun, utgående farge, kun 1400kr) synes den var veldig pen og gleder meg til å putte baby i denGreie poser men er ikke forlenger del på dem, så kan ikke brukes så lenge.. anbefaler voksi city[emoji4] dyr, men verdt pengene. Kommer ofte på salg.
Jeg kjøpte voksi city på tilbud (brun, utgående farge, kun 1400kr) synes den var veldig pen og gleder meg til å putte baby i den