Vognpose

Vi endte opp med å kjøpe Voksi City og den virker veldig god! Kjempefin også :)
 
Vi har voksi classic og voksi urban :) liker ikke urbanen noe godt igrunn, men orket ikke å kjøpe ny når jeg har [emoji12]
 
Har en Nordlys mini dunpose. Den kan også brukes i bilstol.
Så har vi Nordlys lammeskinnspose [emoji4]
 
Vi har voksi classic og voksi urban :) liker ikke urbanen noe godt igrunn, men orket ikke å kjøpe ny når jeg har [emoji12]

Vi tenker på Voksi Urban :) Noen grunn til at du ikke likte den?
Kunne også tenkt oss Voksi Active, men den er så himla dyr!
 
I bagdelen får jenten vår bruke saueskinnsposen som meg, min bror og gutten min har brukt :) så har vi bugaboo high performance som jeg håper vi kan bruke til nye vognen (emmaljunga nxt90) og i bilstolen har vi Voksi move :)
 
Vi tenker på Voksi Urban :) Noen grunn til at du ikke likte den?
Kunne også tenkt oss Voksi Active, men den er så himla dyr!

Oj, denne trodde jeg jeg hadde svart på.
Liker den ikke av den grunn jeg synes den er for stiv og upasselig form på den. Åpen rundt hodet tiltross for stramming. Også liker jeg ikke at glidelåsen er på sidene.
 
Oj, denne trodde jeg jeg hadde svart på.
Liker den ikke av den grunn jeg synes den er for stiv og upasselig form på den. Åpen rundt hodet tiltross for stramming. Også liker jeg ikke at glidelåsen er på sidene.

Ok, takk for svar :) Vi får se hva vi havner på. Er jo blitt anbefalt Voksi av mange, men tror kanskje det er litt merke-"hype" på de som har anbefalt disse. Må nok i butikk og ta og kjenne på! ;)
 
Back
Topp