Vognpose

Den jeg kjøpte var dun og ull (Voksi move tror jeg den heter) [emoji4] og så bor jo jeg i Stavanger, og her er det jo aldri skikkelig vinter [emoji6] høst hele året [emoji23] nei men den får gjøre jobben så lenge den kan tenker jeg [emoji4] kan vel ha dyne/tepper oppå eller inni om det passer og blir kaldt?
Dun vår også, Odenwalder-pose. Sykt myk og god, men tynn. Kan godt være Voksiposen fungerer hele året i Stavanger, det er jo uansett ikke værre enn at du kjøper en ny om det skulle vise seg å ikke være tilfelle, neste år er den jo garantert for liten!

Noen som har erfaring med Dauni bil/bag pose? Eller som vurdere en slik.

Føler meg litt uvitende her, men må en ha vognpose? Har tenkt at dress, dyne og teppe vil være nok

Føler meg litt uvitende her, men må en ha vognpose? Har tenkt at dress, dyne og teppe vil være nok
Man må ikke. Men med vognpose kan man ofte ha på baby mindre, f.eks. ikke utedress (bare ulldress) hvis det var det du mente med dress. Også er den ikke mulig å sparke av, sånn som dyne og teppe. Og lett å åpne om man triller inn. Det er jo dyne også, men vanskeligere hvis du har mye klær på ungen.

Man må ikke, men jeg synes det var uhyre praktisk sist gang! Følte meg på en måte sikker på at det var lunere! Nå hadde jeg en ekstremt sprellet baby sist - lå alltid oppå dyna, så sånn sett mer "fanget" i varmen i en pose :)

Back
Topp