Vognpose

Swayhips

Betatt av forumet
Heisann[emoji4]
Et spørsmål til dere som har barn fra før av. I forhold til vognposer,vil det være noe vits i å kjøpe en vognpose laet for de minste eller kan man likegodt gå opp på full størrelse med en gang? Så at jollyroom har tilbud på lammeskinnsposer og der er det to størrelser,en for de minste og en vanlig størrelse.
 
Jeg har voksi vinterpose og reflex høst/vår-pose. vinterposen har en avtagbar forlenger som festes med glidelås, reflex har en patent der en åpner en glidelås for å forlenge posen uten å sette på flere deler.

Så det finnes poser du slipper å kjøpe to av veldig fornøyd med begge mine ☺
 
Mange som har forlengerdel slik at de passer 0-4 år ca [emoji6] Vi har Easygrow Lite vår/høstpose og Easygrow Nature dunpose - kan absolutt anbefales [emoji1362]
 
Jeg brukte bare lammeskinn og dundyne i babyvogna sist, kommer til å gjøre det samme denne gangen. Hadde ikke kjøpt to vognposer hvertfall :)
 
Eg har gått rett på den store lammeskinsposen denne gang. Hadde ein liten til mine to eldste, å det var surt når dei vaks ut av den, spesielt siden dei sov i vogner ute i bhg også på vinterstid. Den little vognposen er no historie (solgte alt da eg var ferdig med barn -_-). Så her blir det stor frå fyste stund :)
 
Smak og behag, sikkert, men jeg synes det virker helt bortkastet med to poser. Vi har Easygrow (hood?) fra storesøster. Hun er septemberbarn og brukte den fra 2-3 mnd. Først i høst, da hun ble to, måtte vi sette på forlengerdelen, og hun er nokså lang, så det er en romslig pose! Det var ikke noe problem at den var stor i starten. [emoji4]
Derimot vurderer vi bilstolpose denne gangen. Hadde ikke behov for det til første, men nå som jeg må levere i bhg og ha med liten baby midtvinters blir det vel annerledes.
 
Jeg har lammeskinnspose, og kjøpte stor pose med en gang. Så for meg at babyen kunne forsvinne litt ned i posen, men det var ikke noe problem. Er kjempe fornød med posen :happy:
 
Back
Topp