vognpose

Smiley77

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Har dere noen erfaring med vognposer? Tidligere har jeg hatt ullpose, men den har jeg klart å ødelegge..
Så jeg tenkte at jeg burde hatt en ny til prinsessen. Har dere noen anbefalinger? Eller noen dere har erfaring med?

Vi har en tynn vognpose til vår/høst (easygrow) og en dunpose til vinteren (voksi). Er fornøyd med begge, men tror vi kunne klart oss med den litt tynnere voksi-varianten da det sjelden blir veldig kaldt her vi bor. Vi hadde en vårbaby sist også, og da kjøpte vi ikke vognpose før babyen skulle over i sportsdelen om vinteren. Tenker å bruke dyne i bagvogna nå også.. men det jeg lurer på er om vi skal investere i bilstolpose denne gangen.. fikk tips her inne om at det var praktisk til levering i bhg mellom annet..

Vi har Voksi urban, og har vært veldig fornøyd med den :) Jeg kommer etter hvert til å kjøpe en tynnere pose å ha til høst/vår. Jeg har tittet litt på Easygrow, som tussa137 trekker fram.

Vi har en tynn vognpose til vår/høst (easygrow) og en dunpose til vinteren (voksi). Er fornøyd med begge, men tror vi kunne klart oss med den litt tynnere voksi-varianten da det sjelden blir veldig kaldt her vi bor. Vi hadde en vårbaby sist også, og da kjøpte vi ikke vognpose før babyen skulle over i sportsdelen om vinteren. Tenker å bruke dyne i bagvogna nå også.. men det jeg lurer på er om vi skal investere i bilstolpose denne gangen.. fikk tips her inne om at det var praktisk til levering i bhg mellom annet..

Jeg har akkurat kjøpt meg bilstolpose av akkurat samme grunn. Hadde det ikke forrige gang.

Easygrow hood og easygrow lite har storesøster brukt, og vi har vært fornøyd med dem. Lillesøster har fått en easygrow grandma, så regner jeg med at hun overtar hood-en når storesøster er ferdig å sove på dagen.

Vi har nøstebarn sin lammeskinnspose. Er kjempefornøyd! Overdelen kan tas av slik at den også fungerer som lammeskinn til å ha i bunnen av vogna på varme dager :) Har man vogn med liten bag blir den nok litt stor da, men ikke noe problem i edge duo bagen :)

Back
Topp