Vognpose

Blomsterspira

Forelsket i forumet
Er det noen som har erfaring med vognposene fra Petite chérie, som de selger på jollyroom?
De er jo veldig billige nå [emoji6]
Noe som de sikkert ikke er i august da vi trenger dem [emoji13]
 
Har ingen erfaring. Sverger selv til Voksi Urban :)
 
Fra nyfødt ja og passer leeeenge! Det følger med en forlengelsesdel :) Hun på tre år passer den, men hun har sluttet å bruke vogn.
Og så liker jeg at den har ull nederst og dun øverst :)
 
På så og si alle babyutstyrsbutikker :)
 
Er det noen som har erfaring med vognposene fra Petite chérie, som de selger på jollyroom?
De er jo veldig billige nå [emoji6]
Noe som de sikkert ikke er i august da vi trenger dem [emoji13]

Kjøpte en slik nylig til 2 åringen, det står jo at de skal være lange men 2 åringen på 85 cm var 5-10 cm for lang for posen så han får aldri brukt den.. bare flaks jeg kan bruke den til en ny liten baby :p de er fine men de er ikke så lange som de skal ha det til..
 
Kjøpte en slik nylig til 2 åringen, det står jo at de skal være lange men 2 åringen på 85 cm var 5-10 cm for lang for posen så han får aldri brukt den.. bare flaks jeg kan bruke den til en ny liten baby [emoji14] de er fine men de er ikke så lange som de skal ha det til..
Oki, takk for tilbakemelding [emoji5]
Da er vell egentlig den posen å glemme for min del. Da vi er lange, og jeg vil ha en pose jeg kan ha lenge [emoji6]
 
Oki, takk for tilbakemelding [emoji5]
Da er vell egentlig den posen å glemme for min del. Da vi er lange, og jeg vil ha en pose jeg kan ha lenge [emoji6]

Ja, ble veldig skuffa da jeg skulle ta den i bruk :( men heldigvis kan jeg bruke den til nestemann da den passer godt i vognbaggen og vi trenger vinterpose til sept babyen :D
 
Jeg vil anbefale easygrow nature, vi har den, og den er så god å varm at jeg skulle ønske den fantes i voksenstørrelse Har også risa rosa, som vi kommer til å bruke første høst/vinteren, men den er ikke så lang da :/
 
Jeg vil anbefale easygrow nature, vi har den, og den er så god å varm at jeg skulle ønske den fantes i voksenstørrelse Har også risa rosa, som vi kommer til å bruke første høst/vinteren, men den er ikke så lang da :/
Er det forlenger på easygrow? Slik at kan ha den i flere år?
 
Vi har voksi urban og er veldig fornøyd. Tok i bruk forlengerdelen når lillemann begynte i barnehagen.
De ansatte i barnehagen har også sagt det er en veldig varm og god pose:)
 
Vi bruker Nordlys sin, kjempe fornøyd. Kan fint brukes til mini samt forlenges når Jr blir eldre! Bestilte den på jollyroom ,tror den har/er på tilbud til rundt 1000kr.
 
Back
Topp