Vognpose

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hvilken anbefales? Det er jo en jungel ;) hadde voksipose til guttene, men den er brukt så mye hjemme og bhg at vi skal kjøpe en ny.
Det er jo egentlig ikke noe hast, men greit å vite hva som duger :)

Noen som har erfaring med Eloide Details f.eks?

Vi har Reflex sin vognpose og er veldig fornøyd med den:)
Ellers har vi også lammeskinnpose av merket Nordlys, og syns den er fantastisk på de kaldeste dagene.

Hvilken anbefales? Det er jo en jungel ;) hadde voksipose til guttene, men den er brukt så mye hjemme og bhg at vi skal kjøpe en ny.
Det er jo egentlig ikke noe hast, men greit å vite hva som duger :)

Noen som har erfaring med Eloide Details f.eks?

Elodie Details har fleece på innsiden, og det blir mine små varmeovner skikkelig klamme av å ligge i :/

Foretrekker helt klart poser med innside av et naturmateriale :) Har Voksi City (den med 100% dun) og Easygrow Nature til vinter. Synes de to posene er veldig like. På sommeren bruker vi Easygrow Lite :)

Elodie Details har fleece på innsiden, og det blir mine små varmeovner skikkelig klamme av å ligge i :/

Foretrekker helt klart poser med innside av et naturmateriale :) Har Voksi City (den med 100% dun) og Easygrow Nature til vinter. Synes de to posene er veldig like. På sommeren bruker vi Easygrow Lite :)

Godt poeng - det har jeg ikke tenkt på. Mine barn er også veldig varme av seg, så da blir vel den for varm..

Vi kjøpte Nordlys dun vognpose. Er kjempe fornøyd med den! Med forlenger del ;)

Jobber i barnehage, så har fått vurdert hva jeg likte best av mange forskjellige poser :) Easygrow var den jeg likte aller best :)
Hatt voksi tidligere.
Nå har vi easygrow, både vinter og sommer - kjempefornøyd! Anbefaler på det sterkeste!

Back
Topp