Vognpose

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Vi ser mye på vognposer om dagen. Er jo en del på markedet,men har sett mest på voksi urban der man kan sette på forlengerdel. Ser på jollyroom at de har en som heter nordlys som jeg også synes er så fin :)

Er det noen som har erfaring med nordlys posen? :)

Jeg lurer også på Nordlys posen, skulle gjerne hørt fra noen som har kjøpt den.

Har kjøpt Voksi, men det var berre fordi en bekjent solgte den brukt.. Har ikkje høyrt noke om denne!

Jeg har Nordlys lammeskinnspose! Har ikke brukt den enda, men ble anbefalt det fordi den regulerte varmen bedre enn andre poser. Min bekymring når jeg fikk den var størrelsen, den er svær. Prøvde den i bagen i dag (TFK premium hardbag) og det gikk bare sånn akkurat... Og tror egentlig at den bagen er ganske stor, så om man har en mindre så kan det være ar Nordlys sin blir i største laget! ImageUploadedByBV Forum1462997217.015998.jpgImageUploadedByBV Forum1462997229.099471.jpg

Vi ser mye på vognposer om dagen. Er jo en del på markedet,men har sett mest på voksi urban der man kan sette på forlengerdel. Ser på jollyroom at de har en som heter nordlys som jeg også synes er så fin :)

Er det noen som har erfaring med nordlys posen? :)
Jeg har ikke erfaring med den. Her skal jeg bestille pose fra bymilla.no - har fått en del anbefalinger om hun, så her blir det den :)

Easygrow Nature her. Uten forlengerdelen passer den fint i vognbagen, med er den fortsatt stor nok til treåringen. Har lammeskinn inni posen i bunnen.

Ingen erfaringer med nordlys-posen, men vi har ullpose fra Kaiser og ville ikke byttet den ut med dunpose. Med ulltøy og ulllpose er det ikke så lett for at det blir for varmt eller at ungen blir klam...... :)

I dag kom Nordlys dun vognposen fra jollyroom og jeg er super fornøyd så langt :) mangler bare lillegutt :)

Har bestilt den nordlys så håper den funker fint for nordnorske høsten og vinteren :)

Jeg har Nordlys lammeskinnspose! Har ikke brukt den enda, men ble anbefalt det fordi den regulerte varmen bedre enn andre poser. Min bekymring når jeg fikk den var størrelsen, den er svær. Prøvde den i bagen i dag (TFK premium hardbag) og det gikk bare sånn akkurat... Og tror egentlig at den bagen er ganske stor, så om man har en mindre så kan det være ar Nordlys sin blir i største laget! Vis vedlegget 176885Vis vedlegget 176886
Baggen til tfk er stor ja... Funker ikke til twinner iallefall ;)

Back
Topp