Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du bestemt deg for vogn?Hvilke vognposer tenker dere på? Legg gjerne ved linker. Synes det er så vanskelig å finne også er de jo veldig dyre også![]()
Hehe jaHar du bestemt deg for vogn?![]()
Hehe javar i veldig mange butikker, og fikk anbefalt bugaboo Cameleon 3 av veldig mange. I butikkene jeg var i anbefalte de den også. Mye pga at jeg er litt lav og vognen er lett. Men det finnes jo selvsagt mange negative og positive deler ved alle vogner, så utrolig vanskelig å velge. Men nå ser jeg på den hver dag og synes den bare blir finere hele tiden
![]()
Har betennelse i ryggen så klarer ikke bevege meg så mye, derfor må jeg handle på de dagene jeg er litt braså greit å få det gjort før jeg blir tyngre
har du vogn?
![]()
Takk for infoVi har Easygrow Nature og Voksi City fra før. Veldig fornøyd med begge og kommer til å bruke disse nå også.
Har Nature hjemme og City i barnehagen.
Ja jeg har aldri sett på barnevogner engangJeg synes den var fin jeg! Det er sykt mye å velge ut av, var ikke før jeg kom i denne babybobla at jeg så hvor mye utvalg i vogn det er
Jeg har bestilt meg Stokke Trailzgleder meg til den kommer
![]()
Takk for infobør vi ha en til barnehagen og en vi har hjemme?
![]()
Easygrow granmaHvilke vognposer tenker dere på? Legg gjerne ved linker. Synes det er så vanskelig å finne også er de jo veldig dyre også![]()
Åhh takk for veldig fint svar fra degÅåh, Cameleon er råflott! Vi solgte veldig lite av den da jeg jobbet i barnebutikk, noe som er utrolig synd, for den er innmari god! Tror mange blir litt redd de små hjulene fremme, men det er jo bare å vippe styret over, så er det problemet løst. Den er i allefall himla god å trille!
Angående vognpose ville jeg holdt meg unna Bugaboo sin egen hvis du tenker å bruke den i bagen, den blir rett og slett for stor og lang.. Vi skal ha Bugaboo Donkey siden vi skal ha tvillinger, og vi går for Reflex Lun fra Barnas Hus. Jeg har ikke vært i tvil om at det må bli den, den er så innmari lun og god, og i tillegg syns jeg den er mye mer myk og "fleksibel" enn for eksempel Voksi sine. Innerstoffet gjør også at den føles lunere enn de som har glatt bomull inni, og så syns jeg det er veldig kjekt at den ikke har gjennomgående sømmer (sømmer som går gjennom innerstoff, fyll og ytterstoff), sånn med tanke på varmeeffekten![]()
Ååh, Cameleon er råflott! Vi solgte veldig lite av den da jeg jobbet i barnebutikk, noe som er utrolig synd, for den er innmari god! Tror mange blir litt redd de små hjulene fremme, men det er jo bare å vippe styret over, så er det problemet løst. Den er i allefall himla god å trille!
Angående vognpose ville jeg holdt meg unna Bugaboo sin egen hvis du tenker å bruke den i bagen, den blir rett og slett for stor og lang.. Vi skal ha Bugaboo Donkey siden vi skal ha tvillinger, og vi går for Reflex Lun fra Barnas Hus. Jeg har ikke vært i tvil om at det må bli den, den er så innmari lun og god, og i tillegg syns jeg den er mye mer myk og "fleksibel" enn for eksempel Voksi sine. Innerstoffet gjør også at den føles lunere enn de som har glatt bomull inni, og så syns jeg det er veldig kjekt at den ikke har gjennomgående sømmer (sømmer som går gjennom innerstoff, fyll og ytterstoff), sånn med tanke på varmeeffekten![]()
Ååh, Cameleon er råflott! Vi solgte veldig lite av den da jeg jobbet i barnebutikk, noe som er utrolig synd, for den er innmari god! Tror mange blir litt redd de små hjulene fremme, men det er jo bare å vippe styret over, så er det problemet løst. Den er i allefall himla god å trille!
Finnes det en god pose som kan brukes både vinter og vår? Blir veldig dyrt hvis vi må kjøpe to poser og gjerne også en til å ha i barnehagenDen refleksposen virker kjempegod! Og er den desidert varmeste posen jeg har vært borti på mine 12 år i barnehage!![]()
Så da må man ha en vårpose/høstpose i tillegg![]()
Finnes det en god pose som kan brukes både vinter og vår? Blir veldig dyrt hvis vi må kjøpe to poser og gjerne også en til å ha i barnehagen![]()
Finnes det en god pose som kan brukes både vinter og vår? Blir veldig dyrt hvis vi må kjøpe to poser og gjerne også en til å ha i barnehagen![]()
Dyne er jo ett alternativ da, men syns noen sparker den fort av seg også.. og på sommeren bruker man jo bare pledd.. Men voksiposene er ikke like varme som den refleks posen ihvertfall, men holder barna varme på vinteren altså.. Bare merket nå at så fort gradestokken kom over 10 grader ble den refleksposen for varm selv bare med body oppi, mens voksiposene var de mer passe i varme i (med lite klær på seg da..)
Tror jeg går for refleksposen selv jeg.. Så får jeg heller se hva jeg bruker som alternativ når våren kommer![]()
PS de fleste bruker som regel samme pose hjemme og i barnehagen, så man må ikke ha dobbelt opp![]()
Det er sant - vi har hatt voksi urban og den er ikke såååå varm. På de kaldeste dagene har vi hatt en ulldress og gjerne et teppe over. Men når det er sagt, i bhg vår sover de uansett ikke ute når det er under -10, og min erfaring er at voksiposen fungerer helt fint da med ulldress og evt. teppe. Ingen av våre som har vært kalde hvertfall
Og vi har tatt med posen hjem i helger/ferier så man trenger ikke to![]()
Så koselig at svaret mitt var litt nyttig!Åhh takk for veldig fint svar fra degnå ble jeg glad
denne skal jeg se nærmere påer kjempe glad i vognen allerede, var også skeptisk til hjulene, men selgeren hadde gått lange turer med vognen og sa at de holdt veldig godt
så jeg gleder meg til å bruke den skikkelig
Så koselig med tvillinger, gratulerer så massebra at du nevner at bugaboo sin ikke er god da det var denne jeg tenkte på
gleder meg til å se den du nevner
takk igjen

Beklager, så ikke dette innlegget i sta! Ja, det er riktigHei igjenmåtte bare spørre deg om en siste ting
derfor blir det to kommentarer fra meg her
Er det denne: http://www.barnashus.no/reflex-lun-vognpose-lilla-7071854288473.html
Kan denne brukes i sportsdelen også? Vil den vare til barnet ikke lenger ønsker å være i vognen sin, eller kan den bli forliten? Og er dette en pose som kun er beregnet for vinteren? håper du har tid til å svare, virket som du hadde en del peiling
![]()