Vognpose

Edm

Forelsket i forumet
Jeg har termin på september, så det vil bli kaldere i været når jeg får begynt med trilleturer. Nå er jeg ganske bestemt på at jeg vil ha vognpose fra Easygrow. Har egentlig forelsket meg i Easygrow Grandma, helårsposen deres. Noen som har erfaringer med denne og evt. vet om den er varm nok for en kald vinter?

Hvis ikke vurderer jeg heller Easygrow Nature. Såå vanskelig når man er førstegangs og uvitende :p
 
Jeg har begge disse posene.min blir altfor varm i nature posen.trives best i grandma.den kan du også ta ut dynen fra så den kan brukes hele året.
 
Vi har easygrow nordic og er veldig fornøyd! Bor på Vestlandet så har ikke de kaldeste vinterene men når det var mellom -5 og -10 i vinter hadde han bare på seg en ekstra ulljakke! Tror posen er optimal mellom 5--5 grader hvis man ikke skal kle veldig mye på de i tillegg!
 
Jeg har hatt easygrow hood, den er omtrent helt lik som nordic bare litt annen design. Hel super pose, deilig og myk, former seg godt rundt hodet. og praktisk med glidelås på midten.
 
Back
Topp