Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere som har litt erfaring, trenger man vognpose i mai? Jeg har fått tilbud om å kjøpe en veldig lite brukt risarosa vognpose billig. Er det for varmt for babyen eller skal dere andre ha vognpose??
Det kommer vel an på hvor du bor Jeg har voksipose fra storebrødrene og den har en sommer- og en vinterdyne. Sommerdyna er på en måte bare et fleecepledd som ligger inni trekket. Jeg bor nordpå og her kan det enda komme snø en og annen dag i mai, så her er pose nødvendig.
Jeg har voksi Urban om vinteren, og flees med en bomullside pose vår, sommer, og høst. Kan være ganske surt norske sommere syntes jeg.. Også åpner jeg og lukker etter behov
Fødte 20.mai sist og trengte ikke pose. Brukte dyne på våren og helseteppe eller ingenting på de varmeste sommerdagene. jeg har hatt god bruk for pose høst /vinter både i bag og sportsdel, men har veninner med babyer som rett og slett ble for varme i pose i bagdelen, brukte heller ulldress og dundyne.
Jeg fødte i slutten av april sist og trengte ikke pose. Han lå med et ullpledd inni quadrolift fra Emmaljunga, og det holdt i massevis. Hadde bare på seg lue og en liten cardigan over body og strømpebuksene. Men nå fikk jeg en veldig varm unge da.
Jeg kjøpte med vognen vi kjøpte brukt, en easygrow pose som er stor nok til høsten/vinteren også Hadde ikke kjøpt den hvis ikke det var for at den var stor nok til vinteren
Har ikke kjøpt annet enn dundyne og fiberdyne til sommeren.. Arvet lammeskinnspose, voksipose og en annen vognpose til høst/ vinter. Heia slekta, som tar vare på ALT!