Vognpose

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Trenger man vognpose i slutten av mai? Tenker å ha lammeskinn i vogna, lurer på om vi greier oss med dyne og vognteppe?

Fikk i april og brukte ikke pose før langt utpå høsten :)

(Men dette var i 2014 og den sommeren brukte vi nesten heller ingen klær...) men vil tro ull og dyne rekker lenge

Bor i trøndelag og der kan det være kaldt enda i mai og juni, men håper virkelig vi klarer oss med dyne og teppe ja, så kommer ikke til å kjøpe vognpose før til høsten igjen :)

Jeg skal bare ha dyne, og evt bruke pledd hvis det blir kjølig. Men tviler på at det blir såpass kaldt når de er pakket inn. Er jo bare å kle på de ull også om det er kaldt :)

Tenker å strikke en lignende pose som det er bilde av over her. Hadde ikke pose til han som er født i april, så regner ikke med det er noe behov nå heller. Hvis jeg ikke skeier ut å bestiller sommerposen til RisaRosa da ;)

Tenker å strikke en lignende pose som det er bilde av over her. Hadde ikke pose til han som er født i april, så regner ikke med det er noe behov nå heller. Hvis jeg ikke skeier ut å bestiller sommerposen til RisaRosa da ;)
Har det alltid vært så dyrt der? Syns jeg sjekka en gang før, og kan ikke huske at de posene kosta så mye.

Mini er født i mai15, vi brukte en vår/høstpose litt i starten (easygrow lite), men gikk ganske raskt over til dyne og tepper. Lettere å regulere da. :)

Men følg litt med utover vinteren, vi kjøpte to poser på salg da, det er litt greit :)

Vår første er født 23.okt og hun brukte dyne i starten:) spørs jo hvor kaldt det er

Regner med vi bruker lammeskinn og dyne frem til senhøsten:)

Jeg har ennå sist sommer ferskt i minne, om denne neste blir lik tenker jeg det er greit å ha en pose på de kaldeste dagene. Men så har jeg en urban liggende etter storebror, så det blir jo ikke noe ekstra kostnad for vår del. Storebror er født i april, og jeg brukte pose i vogna hans i begynnelsen, så gikk jeg over på dyne i slutten av mai/begynnelsen av juni.

Back
Topp