Vognpose :)

Søskenbarnet mitt bruker easygrow hood i den, og er veldig fornøyd! Den passer også i sportsvognen. Jeg kommer til og velge den :)

Vi har Voksi Urban som storesøster fikk, og kommer til å bruke den denne gangen også

Her blir det easygrow lite til vår/høst og voksi urban til vinterbruk etter anbefaling fra storesøstern min, men aner ikke hvordan det passer med vogna deres :)

Jeg har både easygrow og voksi urban. Godt fornøyd med begge to!

Jeg skal kjøpe reflex sin. Den fikk jeg anbefalt av ei som jobber på barnashus nettopp :)
Sammenliknet den med voksi sin "city" og den har bla ikke ull i bunn og enkelte har opplevd at det svarte trekket som er inni posen har avgitt farge på babyens klær..:/ et annet minus med voksi city er at den ikke er helt tett i fotenden som reflexposen.
Den har dessuten ull i bund og lys grå fløyelstoff inni :)

Usikker førstegangsmor her !

Jeg har tenkt at siden vi får babyen såpass seint i Mars, og det går mot varmere tider, så har vi ikke bruk for voksipose før til høsten igjen ! hva tenker dere om det ?

Eller er det sånn at jeg ikke trenger å kjøpe en bitte liten en og så en større til høsten igjen ! tenker på at penga flyr når man venter sin første : )

Jeg kommer egentlig bare til og se ann åssen temperaturen er.. Har en saueskinnspose og en voksi urban etter storebror som er november barn;):)

Mannen min har akkurat kjøpt Brio smile duovogn og bilstol! Jippiii! Den er så fiiin. Fikk et godt tilbud i butikk som var like godt som internettilbud, så da vil vi gjerne støtte barnebutikken vår her.

Jeg gikk til innkjøp av denne vognposen med dun da jeg selv elsker dun:

http://toffeliten.no/index.php?main...id=612&zenid=99aeab2e1b48c252c5dd6829419a2d03

Det varmer så godt uten å bli kokvarmt syns jeg da. Er spent på om det er en god pose, virker som det er en god pris i alle fall da jeg også andre steder fant den til 1699. Med forlenger kan posen brukes frem til 6 år, ikke det at vi kommer til å bruke den frem til 6 år, men da kan i alle fall babysen trygt vokse i den.

I tillegg kjøpte jeg lammeskinn på europris (ja det var ekte) til 399 for å ha i vogna i vinterkulda. De hadde til 349 og men likte best det korthårete til 399 som er ganske mye rimeligere enn de i babybutikkene hvor mange koster 599.

Jeg kjøpte også en veldig rimelig stelleveske der hvor jeg kjøpte vognposen:

http://www.ludostore.no/brio-messenger-stelleveske-black.html

Den var nå utsolgt med min bestilling ser jeg, derfor viser jeg bare bildet av den her over fra annet utsalg. Den kostet 199.

Jeg er jo student, så raser rundt på nettet og i butikkene etter gode tilbud.

Last edited:
Kjempevanskelig!!
Har ikkje tenkt på at me må ha dette óg! Hjelp!!!

Back
Topp