Vognpose

Mikkiemor

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Får baby i september og skal kjøpe vognpose som vi skal ha i vogna i vinter (Bugaboo Buffalo). Nokon som har tips? Ser det er veldig mange som kjøper Voksi - det finnest vell fleire gode poser på markedet?

Einaste kriteriet vi har er at det må vere forlenger del på posen :)
 
Jeg har bugaboo buffalo vogna og anbefaler å kjøpe vognposen som hører til.. Er veldig fornøyd med min performance pose.. Så når du bytter over til sittedelen, passer vognposen til selene bak :) om du kjøper viksi pose, må du klyppe selehull i den.. Syntes bugaboo sin pose er kjempefin, pluss at den har vinterdel og sommerdel :)
 
Jeg har bugaboo buffalo vogna og anbefaler å kjøpe vognposen som hører til.. Er veldig fornøyd med min performance pose.. Så når du bytter over til sittedelen, passer vognposen til selene bak :) om du kjøper viksi pose, må du klyppe selehull i den.. Syntes bugaboo sin pose er kjempefin, pluss at den har vinterdel og sommerdel :)

Takk for svar, den skal eg sjekke ut - har ikkje sett på den i det heile tatt hittil :)
 
Jeg har kjøpt easygrow hood. Har kommet ut best ut i test + den kommer med forlengelsedel. Den inneholder dun, og kan brukes året rundt :) jeg får også november baby.
 
Back
Topp