Vognpose

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Det er jo forsatt så kaldt, så har enda ikke skiftet vognpose. Har dere kjøpt vår/sommerpose? Eventuelt hvilken? Eller bruker dere dyne? :happy:
 
Easygrow lite her også. :) Fungerer veldig fint her. Temperaturen er ikke så verst. Har vindtett vårjakke på nå for tiden med ca 10 grader ute.
 
Easy grow lite her også, den er varmere enn man tror fant jeg ut. Er kaldt enda her også, så bruker ulldress i posen å han er god og varm :)
 
Har hjemmesydd vårpose av tynn sommerdyne :) bruker bare den med body bukse og lue nå, innimellom tynn janus ulldress og votter om det er under 5 gr
 
Har og Easygrow lite. Fornøyd med den, men her er det så varmt for tiden at av og til bruker jeg faktisk bare et helseteppe.
 
Bruker gjerne parkeres om det blåser. Ellers er det vanlige klær (ullundertøy og bukse og tykke Ullsokker og en ullgenser og en jakke) og et hjemmestrikka ullteppe. Og så den greia til vogna. Da har hun det godt og varmt :)
Men vi bærer mye da så da er det to lag ull eller et lag ull og parkdress og kanskje et cover hvis det er dårlig vær.
 
Har tenkt å kjøpe Buggysnuggle. Syns bare den er litt dyr så leter på finn etter en brukt ;)
 
Bruker fortsatt vinterposen. Voksi urban. ;)
Har ikke vårpose og håper ikke vi trenger heller..gidder ikke kjøpe ny nå. Til de to andre har vi bare brukt dyne på vår/sommer med det vindtrekket over. Så satser på at det funker på vesla også.
 
Fornøyd med easygrow lite :) Har sett noen fine poser på ebay også, men da hadde jeg allerede kjøpt eg
 
Vi bruker ikke pose nå. Om det er litt kaldt har han hjemmestrikka bukse og genser, ligger på lammeskinn og med et hekla ullteppe over seg (og vogntrekket da). Ellers har han et mor signe teppe i ull under seg, hekla teppe over, ullgenser og evt ullbukse, litt etter temp... Stort sett god og varm og ullteppene er greie å tulle rundt så han ikke sparker dem av seg.... :) Hadde ikke sommerpose til storebroren og har egentlig tenkt å klare oss uten nå også......
 
bruker vinterpose eller dyne varierer fra dag til dag og lur til lur.. dette været har ikke jeg bestilt :p Pøsregner i skrivendestund..
 
Back
Topp