Vognpose

Bruker kun ulltepper. Det brukte jeg for det meste i vinter også utenom når det var minusgrader :) Og saueskinn i bunn.
 
Bruker kun ulltepper. Det brukte jeg for det meste i vinter også utenom når det var minusgrader :) Og saueskinn i bunn.
Eg prøvde med dyne... Men har ei som sprella veldig så må ha pose! Ellers ligge ho uten nåke på beina og det går ikkje!
 
Eg prøvde med dyne... Men har ei som sprella veldig så må ha pose! Ellers ligge ho uten nåke på beina og det går ikkje!
Dyne bare sparker hun av seg ja. Totalt nytteløst. Har ikke brukt det på henne nesten kun i begynnelsen men ulltepper funket bedre. Men ulltepper bretter jeg rundt henne og har et ekstra over ben og bryst :)
 
Jeg har også sydd en vårpose. Fleece inni og cord utenpå. Så bruker vi pledd i tillegg hvis det er kaldt :)
 
Er dere fornøyd me den? Jeg har snuset litt på den, men ikke oppsøkt den på butikk ennå :)
Men det så ikke så dumt ut å sy en egen pose, jeg må bare ha tid til å forsøke. Så nå bruker vi dyne, for med trekket til vogna over han han ikke sparke den av seg :)

Ja, vi er fornøyde :) Kjøpte når den var på salg på babyshop. Virker som bambus regulerer temperaturen bra, også tar den godt for vinden.
 
bruker dyne og med vogntrekket utenpå så blir dyna ikke sprella av. noen ganger holder det med teppe og på mårran har vi fremdeles pose.. så her varierer det med andre ord. men ho har bare innetøy i posen og lue, trenger ikke noe mer så det er deilig det går mot vår og sommer :)
 
Hva gjør dere med den greia som er mellom bena? Man får jo ikke "delt" poser og tepper.
 
Bruker bare dyne, men har lurt på å få sydd meg en pose, er så mange fine!
 
Back
Topp