Vognpose

Hønipønii

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Hvilken vognpose har dere kjøpt til babyen? Har sett litt på risarosa sin, har sååå lyst på den, den er så fin :D men vet ikke helt. Noen som har noen erfaringer å komme med? :)
 
Jeg jobber i bhg og har bare en erfaring med risa rosa pose (og mulig det finnes flere modeller), jeg synes den var litt vrien å legge barnet nedi (ca 1 åring), tøyet hang liksom litt igjen, også vil en jo ikke lage hull til seler i en så fin pose.

Jeg har en lammeskinnpose fra jeg var baby, renset og klar til bruk + voksi move bilstolpose. Når den blir for liten så skal jeg kjøpe voksi urban med forlenger. denne anbefales på det sterkeste! Den er varm, god åpning og barn på 2 år + ligger lunt nedi posen. Mye bedre enn vanlig voksi pose (sånn brette voksi med tråder), synes jeg :)

Litt tullete skrevet dette. Men om du skal ha bare en pose anbefaler jeg voksi urban :)
 
Jeg har kjøpt Bugaboo high performance. Ikke testet enda, men den virker lun og god :)
 
Vi har en gammel Voksipose med ulldyne i til den første tiden. Synes det er veldig greit å kunne brette posen rundt den lille slik man gjør med dem. :) Og til neste høst/vinter så har vi Easygrow dunpose. Den er super. Varm, god og holder til barnet er ferdig med dagsoving som 2-3-åring. :)

Jeg synes ikke Risa rosa-posene virker så lune? Altså at den kan snøres litt rundt hode på ungen slik at bare ansiktet stikker fram? Det er i alle fall nødvendig her på kalde dager at posen går helt opp til ansiktet og ikke slutter på brystkassen.

Edit: Ja også har vi faktisk en kjempebillig fleece-pose som vi betalte 299, eller så var det 199 for, som er super på vår og høst når vinterposene har blitt for varme, men det fortsatt er for kaldt til bare dyne.
 
Back
Topp