Vognpose

Anbefaler virkelig easy grow foran voksi urban. Mye lettere og regulere temperatur og mer romslig pga passform. Mange på min avd har voksi urban, men det er veldig kort tid i løpet av vinteren den er god. Blir veldig fort for varm. Oldenvalder posen er også lett og regulere temperatur

Sent from my iPhone using BV Forum

har voksipose og er fornøyd med den, men har ikke prøvd så mange andre heller :p i begynnelsen blir det dyne og evt teppe og så blir det saueskinn og pose etterhvert.. må jo, også se ann temperaturen/ været hver dag.. kan brått snu begge veier ;) her er det reng og sol og torden omhverandre :p

Vi valgte Troller iglo. Samme produsent som Voksi urban, men jeg liker bedre designet deres og de er som oftest billigere også. Den modellen med forlenger selges for 1700 på rudo.no.

Voksi urban ble best i test på TV2 hjelper deg i 2012 og da ble det informert om at Troller iglo posen er akkurat lik utenom designet.

Det gjør jo det:) Men tenker svart blir kanskje litt hardt. Gjerne brun eller beige eventuelt da.. Valgets kvaler!
Troller iglo som jeg tipser om over her finnes i brunt. Vi har den til vår hvite Emmajunga vogn. Kjempe fint! :)

Troller iglo som jeg tipser om over her finnes i brunt. Vi har den til vår hvite Emmajunga vogn. Kjempe fint! :)

Det er til hvit Emmaljunga som jeg får i rundt den 9 september. Tenkte jeg kunne prøve med brunt på butikken da:) I forhold til vogntepper å sånn da?

Det er til hvit Emmaljunga som jeg får i rundt den 9 september. Tenkte jeg kunne prøve med brunt på butikken da:) I forhold til vogntepper å sånn da?
Hva mener du? Hvilke vogntepper vi har? :)

Du synes ikke det er vanskelig å kombinere hvit vogn og brun vognpose med diverse vogntepper?:) I forhold til farger liksom:) Alt man skal tenke på:D
Sånn ja... :) Nei, tenkte vel egentlig aldri på det. Så teppene du hadde kjøpt i den andre tråden her og begge vil jo være fine sammen med hvitt og brunt! :) vi hadde ett ullteppe i typisk helt lys natur beige og ett sydd med en god del blått og noe hvitt. Begge funket fint. Bruker jo ofte det trekket over når det blir så kaldt at man trenger pose likevel :)

Anbefaler virkelig easy grow foran voksi urban. Mye lettere og regulere temperatur og mer romslig pga passform. Mange på min avd har voksi urban, men det er veldig kort tid i løpet av vinteren den er god. Blir veldig fort for varm. Oldenvalder posen er også lett og regulere temperatur

Ikke opplevd det med barna i bhg. eller med ungene mine selv...
Passer jo på med klær de har under.. Og det er jo ull i underdelen, så det regulerer godt.

Jeg har saueskinn, tisselaken oppå der og så vanlig laken på toppen. Syntes ikke tisselakenet så noe behagelig ut, og saueskinn er stress å vaske og tørke så hvis det skulle skje noe så er tisselaken der.
Dersom det går bra med gulping og tissing og bæsjing så kommer jeg nok til å legge henne rett på saueskinnet etterhvert, men foreløpig er det så mildt at det trengs jo ikke enda :)

Kjøpte voksi classic jeg, men angrer litt - lenge til jeg får brukt den? :-/

Er jo slik med alle vinterposer, det er tidlig mange steder enda ja..

Vi har hjemmesydd vår/høstpose med sommerdyne inni, som blir brukt frem til det nærmer seg 0 grader.

Får voksiposen svigermor kjøpte til samboern da han var liten, hun har renset den og skal sy nytt trekk så den blir god som ny :)

Back
Topp