Vognpose

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hvordan er denne posen i forhold til voksi tro? Liker at det er saueskinn og glidelås foran. Men det er vel ikke skjøtemuligheter? Hvor lenge kan man bruke den da?
121189.jpeg


http://www.jollyroom.no/produkter/bozz-vognpose-lammeskinn-klippet-svart-hvit
 
Den ser jo veldig bra ut da. Når det gjelder størrelse får du vel se hvor stor den er i forhold til andre poser, målene står jo der.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ser deilig ut med skinn. :) Vokst city har åpning foran og skjøte-del. Men ikke skinn...


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ser deilig ut med skinn. :) Vokst city har åpning foran og skjøte-del. Men ikke skinn...


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Har sett på voksi, tenker det er praktisk å slippe å kjøpe to poser.. Men ser deilig ut med skinn i da! Valgets kval :p


-Fra appen-
 
Den ser jo veldig bra ut da. Når det gjelder størrelse får du vel se hvor stor den er i forhold til andre poser, målene står jo der.


Sent from my iPad using BV Forum
Sant, takk for at dere grubler med meg :) Den er under 100 cm og voksi city kan bli 130 med skjøtedelen..

-Fra appen-
 
Last edited:
Tror du finner noe info om det merket i en vognposetest hvis du vil google etter det. De kom ikke så veldig godt ut, hvis jeg husker riktig.
 
Tror du finner noe info om det merket i en vognposetest hvis du vil google etter det. De kom ikke så veldig godt ut, hvis jeg husker riktig.
Det har jeg sett, men det var ikke denne posen, men andre fra det merket. Voksi kom på både første og siste plass i den testen :p

-Fra appen-
 
Har en gammel pose som en kan bytte ut dyne inni på sommeren. Brukte den til guttungen var over året sist. Veldig god.
 
*kremte*
Husk at posen bør få plass i vognbagen da :)
Det er fordeler og ulemper med begge, både de med og uten forlenger.
Jeg fikk min første i begynnelsen av oktber, og jeg endte opp med 2 forskjellige poser, mye fordi behovet endret seg. Første vinteren var det deilig med en pose som var tett og lun for lillebaby, men som passet i bagen. Neste vinter derimot, hadde vi god plass i sportsvogndelen, og gikk for en stor og fin Voksi Classic. Meeen det er noen år siden nå.
*mimre*
 
*kremte*
Husk at posen bør få plass i vognbagen da :)
Det er fordeler og ulemper med begge, både de med og uten forlenger.
Jeg fikk min første i begynnelsen av oktber, og jeg endte opp med 2 forskjellige poser, mye fordi behovet endret seg. Første vinteren var det deilig med en pose som var tett og lun for lillebaby, men som passet i bagen. Neste vinter derimot, hadde vi god plass i sportsvogndelen, og gikk for en stor og fin Voksi Classic. Meeen det er noen år siden nå.
*mimre*
Okei, for voksi posen er 100 cm (?) uten forlenger.. Herre alt en må tenke på! :p Må se på måla på dypdelen til vogna vi skal ha da. Godt det er folk her med erfaring, for når det kommer til egne barn så kan jeg ingenting! :p

-Fra appen-
 
Okei, for voksi posen er 100 cm (?) uten forlenger.. Herre alt en må tenke på! :p Må se på måla på dypdelen til vogna vi skal ha da. Godt det er folk her med erfaring, for når det kommer til egne barn så kan jeg ingenting! :p

-Fra appen-
Vi brukte voksi urban i dypvogna og med forlenger i sportvogna (emmajunga). Gikk kjempefint:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi brukte voksi urban i dypvogna og med forlenger i sportvogna (emmajunga). Gikk kjempefint:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk :) Var det city cross du hadde?

-Fra appen-
 
Jeg jobber i bhg og har sett litt av hvert av vognposer:) voksi urban liker jeg ikke... Men voksi original med snøringer liker jeg. Liker også de med lammeskinn i:) selv kjøpte jeg ticket til min baby.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her lure ej på å droppe vognpose å helder bruke lammeskin, dundyne og ullteppe :) har alle de tinga klart uansett så ser ikkje poenget i å bruke mye peng på en vognpose i tillegg :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg jobber også i bhg og det er derfra jeg har fått for meg at jeg liker pose med glidelås forran :) liker også vognposer bedre enn dyner og tepper.

-Fra appen-
 
I begynnelsen like eg best skinn, dyna og teppe. Når mini begynne å bevega seg litt meir, e da meir praktiskk med pose ;)
Eg hadde ein heimasydd "voksipose" til jentungen, fleece utanpå og inni, med dyna imellom. Enkel å sy, tok ein kveld :)

Meeen, må nok sy ny t mini, viss ikkje eg får arva den eg sydde t venninno mi sin gut for 2,5år si ;)
 
Her e posen eg laga t jentungen.Varm og god, hadde sauaskinn i bunn på da kaldaste. Ho va aldrikald, for å sei da sånn :p
 

Vedlegg

  • DSC00080.jpg
    DSC00080.jpg
    37,1 KB · Visninger: 25
  • DSC00082.jpg
    DSC00082.jpg
    37,5 KB · Visninger: 25
  • DSC00083.jpg
    DSC00083.jpg
    39,4 KB · Visninger: 22
Her e posen eg laga t jentungen.Varm og god, hadde sauaskinn i bunn på da kaldaste. Ho va aldrikald, for å sei da sånn :p
Så fin! Åh skulle ønske jeg kunne sy...!!

-Fra appen-
 
Jeg prøvde å bruke bare lammeullskin og dyne, men da siver den iskalde luften inn overalt, hvertfall i sportsdelen:p var mer sikker på at tullavar varm og god i posen, pluss lite innpakking og styr - bare å ta på en genser, lue og putte henne nedi posen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp