Vognpose

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hvilken vognpose skal dere ha og hvorfor? *klør seg i hodet*
 
Voksi (city og urban) fordi de er varme, puster godt, romslige, har ekstra "voksedel" til barnet blir lengre, liker at det er ull i liggedelen, tåler bra vind og litt vått vær, liker også at åpningen er på toppen på cityposen (på babyens mage) :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi har kjøpt Easygrow Hood, etter å ha forhørt oss litt rundt. Praktisk med forlengerdelen. Vi vurderte Odenwälder, men den virker litt for varm for Stavangervinteren. Har en pose i ren ull fra før av, til de kaldeste dagene. Har også en hjemmesydd vognpose.
 
Mini skal få en RisaRosa-pose <3 Av den dårlige grunn at jeg synes de er helt nydelige ;-) Men har arvet en voksipose også, som i starten blir brukt i vogn nr 2, og etterhvert når(hvis) jeg trenger større pose kan dette bli hovedposen.
 
Kjøpt voksi urban. Den er best i test, og var veldig fornøyd med den sist. Ungen var varm og god, posen fikk fint plass i vogna, antiskli under, kan brukes lenge:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Voksi. Den som var best i test. Urban kanskje. Mange av disse vogn posene tar lett fyr. Skummelt!
 
Voksi city. Denne er å tilbud på voksi.no. Vi ville ha den fordi barnet kan bruke den lenge med forlengeren. Og denne heller enn urban pga åpningen på midten i stede for siden. :)

Appen <3
 
Har voksi urban fra før, men liker den ikke. Syns den var upraktisk med glidelåser i siden + at stoffet på innsiden ikke er mykt.. Så blir nok og investere i en ny, evt sy en :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk, hadde tenkt voksi egentlig, men det er så mye å velge i! Er så glad jeg har landet (nesten) på vogn, det er jo en jungel for alt!

-Fra appen-
 
Takk, hadde tenkt voksi egentlig, men det er så mye å velge i! Er så glad jeg har landet (nesten) på vogn, det er jo en jungel for alt!

-Fra appen-
Det er ingen tvil om at jungelen er stor for alt av babyutstyr, og spesielt når man som meg er førstegangs, så er det utrolig mye å sette seg inn i(og ikke minst mange råd å høre på). Men i disse månedene har jeg lært at det viktigste er å høre på seg selv og velge det man tror vil passe oss best. For vi har alle ulike behov, og rådene vi får fra andre er som regel basert på hva som har fungert best for den som gir rådet, ikke med tanker rundt hva som vil fungere best for meg. Ikke misforstå, det er veldig fint å få råd og høre hva andre tenker og mener, men når beslutningen skal tas, så må man sette seg selv og den lille familien i midten og se hva som egner seg best. Hadde det vært så enkelt at det var det samme utstyret som var best for alle, så er jeg sikker på at denne jungelen vi stadig går oss vill i, hadde vært mye mer oversiktlig ;-)
 
Det er ingen tvil om at jungelen er stor for alt av babyutstyr, og spesielt når man som meg er førstegangs, så er det utrolig mye å sette seg inn i(og ikke minst mange råd å høre på). Men i disse månedene har jeg lært at det viktigste er å høre på seg selv og velge det man tror vil passe oss best. For vi har alle ulike behov, og rådene vi får fra andre er som regel basert på hva som har fungert best for den som gir rådet, ikke med tanker rundt hva som vil fungere best for meg. Ikke misforstå, det er veldig fint å få råd og høre hva andre tenker og mener, men når beslutningen skal tas, så må man sette seg selv og den lille familien i midten og se hva som egner seg best. Hadde det vært så enkelt at det var det samme utstyret som var best for alle, så er jeg sikker på at denne jungelen vi stadig går oss vill i, hadde vært mye mer oversiktlig ;-)
Det er sant, derfor spør jeg også hvorfor man velger som man gjør, for da kan jeg se om dette er ting jeg selv er opptatt av :)

-Fra appen-
 
Risa Rosa sin vinterpose i ull og fløyel, i fargene Rosa og Grå. Rett og slett fordi den er utrolig fin, og dundynen kan tas ut og vaskes separat,og man kan bruke posen uten dundynen, slik at posen passer etter årtidene. Samtidig som jeg har blitt anbefalt den av noen gode venninder som har samme pose :)
 
Åååå, Risa Rosa posane e jo berre heilt nydelige, men fy for ein pris....skulle eg hatt fleire onga ette denne, så hadde eg ikkje vært i tvil om at eg hadde investert i ein sånn :p
 
Gammeltante til F er en strikkemaskin, så hun skulle strikke en sånn Risa Rosa vognpose! Syns de er så fine, men enda finere når dem et hjemmelaga ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Voksi urban:) fordi vi kom over den på salg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Voksi classic og en easy grow har vi :)

Oooog en lammeskinnspose!

Ikke kjøpt noen av de selv da :p
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp