Vognpose

Jeg holder på å sy selv, blir ca som voksi classic med utskiftbar innerdyne

Eg har fått en lilla vogn pose av sjefen min. Har ikke sett den enda, men hun sa den egnet seg godt til sommerpose. Snille sjefen :)

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Fekk med en når jeg kjøpte vogna, voksi urban tror jeg den hette. Forrige gang sydde jeg

Jeg har en voksipose som er slik overlapp-system, kjempefornøyd med den. Den vant jeg på voksi sin hjemmeside da gutten var ca ett år gammel, og skulle begynne i bhg.
Så den har kommet godt med.
Og nå første vinteren har jeg sånn cordfløyel pose med lammeskinn inni, fra jeg var liten.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Har to gamle poser etter guttene til mannen som er passe til vår, sommer og tidlig høst. Har ikke peiling på mwrke på den ene. Den andre er brio.
Så har jeg to lammeull poser til vinteren. Får vaske dem i høst og håpe de ikke blir ødelagt.

♥ Termin 10 juli ♥

Tja har ca 10 stk, hadde litt vognpose dilla ei stund. .. Men har kjøpt ny lammeskinn pose som eg skal ha i søskenvogna når sportsdelen skal på. Er svært liten bagg til søskenvogna...

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Hvilke vognpose har dere kjøpt eller har tenkt å kjøpe? Noen som har erfaring med ticket2heaven sin?
ELSKER min Ticket to heaven!!! Absolutt å anbefale;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her blir det vognpose fra nettbutikken til RisaRosa. Gleder meg som en gal til å prøve ut og se om lillegutt liker den i vogna :D

Back
Topp