Vognpose

Supa'Mama

September 2013 <3
Hvilken vognpose anbefaler dere? Har vogndyne men siden vi får tidlig høstbarn trenger vi vel noe mye varmere også?
Har fått låne en pose med lammeskinn inni men den ser ikke ut i måneskinn :P Rare broderinger og litt 80's.....

Jeg lurer veldig på det samme! Jeg har lyst til å bare kjøpe en liten vognpose (feks en bilstolpose) som tar minst mulig unødvendig plass.. Vi skal ha brio go, så er ikke den største bagen på markedet nemlig.. Jeg har egentlig veldig lyst på voksi urban.. Ellers har jeg lyst på en av disse med lammeskinn inni :) :) får se :) håpte det kom noe tilbud snart!! :)

Har oktobergutt fra før. Tror jeg da brukte dyne litt først og så lammeskinnspose når d ble kaldere. Med januargutten brukte jeg en sånn liten dunpose/bilpose første vinteren, så dyne/teppe på sommeren og den store lammeskinnsposen neste vinter.

Har ikke skaffet oss noe vognpose enda, men jeg regner med at vi kommer til å gå for en Voksipose :)

Jeg har kjøpt lammeskinnspose fra nøstebarn (kjøpte brukt)- men tror den kan bli for varm de to første månedene... Den ser hvertfall grisevarm ut :D Men tanken er at jeg skal bruke den den første vinteren og så kjøpe voksi urban neste år igjen. Men tror ikke jeg gidder å kjøpe noe før jeg vet om det blir kaldt eller varmt i september. Er det for varmt for posen får jeg bruke dyne den første tiden og det får man jo kjøpt hvor som helst ;)

Basson baby ullpose. Elsker den. Så storebror bruker den i bhg frem til mini mannen kommer ut og skal bruke den til vinteren :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg lurer veldig på det samme! Jeg har lyst til å bare kjøpe en liten vognpose (feks en bilstolpose) som tar minst mulig unødvendig plass.. Vi skal ha brio go, så er ikke den største bagen på markedet nemlig.. Jeg har egentlig veldig lyst på voksi urban.. Ellers har jeg lyst på en av disse med lammeskinn inni :) :) får se :) håpte det kom noe tilbud snart!! :)
Jeg har kjøpt voksi urban, og har en ganske liten vognbag(babyjogger)men tror det skal gå bra. Det er jo to lengder på den:)

Oj, så jeg var på sept! Hører egentlig til i august:) jaja:)

Eg har kjøpt Bugaboo High Performance fotpose skal og ha saueskinn nedi vogna :)

Har kjøpt meg voksi urban, men har såååå lyst på risarosa-pose i stedet :/ den er fin den!

Gutt født 09
Lillebror ventes

Har hørt at risa-rosa posene er veldig populære for tiden, og de er jo drit søte!!
Men er de like store som voksiposene osv? Hvor lenge kan man bruke de liksom? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

vi har odenwalder..veldig glad i den posen,kjempe god og har den lenge:)

Kjøpt Odenwalder dunpose brukt :) Både til vogna og bilstolen :)

RisaRosa er kjempefine, men 3000(?) for en vognpose er mye syns jeg da!

Det er svindyrt!!

Har Voksi urban etter storesøster, og kjeme nok til å bruke den til lillebror...(sjølv om den er lilla :P )sjølv om eg har veeeldig lyst på den nyaste modellen til Voksi :P Skal og kjøpe Voksi bilstolpose

Har hørt at risa-rosa posene er veldig populære for tiden, og de er jo drit søte!!
Men er de like store som voksiposene osv? Hvor lenge kan man bruke de liksom? :)

Kan bare sei at Voksi urban kan du bruke heile "vognpose perioden", der får du med ein forlengar som du tar på når ungen har vokst utav den første delen...jenta mi på 2år har brukt posen i heile vinter i barnehagen....blir som ein liten sovepose med forlengaren :)

Kan bare sei at Voksi urban kan du bruke heile "vognpose perioden", der får du med ein forlengar som du tar på når ungen har vokst utav den første delen...jenta mi på 2år har brukt posen i heile vinter i barnehagen....blir som ein liten sovepose med forlengaren :)

Tror nok det blir voksipose her ja :-) venter bare på noen tilbud eller no :cool:

Har ny odenwalder etter storebror som er født i november. Den passet fint til han fram til vi sluttet med vogn, ca 2,5 år gammel :) veldig fornøyd med den, og lammeskinn i bunnen :)

Jeg skal få låne en RisaRosa-pose hos svigerinna mi :) Den har visstnok vært helt surveren! :D Men den kan bare brukes èn sesong siden den bare er 90 cm tror jeg. Hun har augustbaby og skal nå kjøpe en lengre pose.

Back
Topp