Vognpose :)

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Bagdelen til vognen er 74 cm og de fleste vognposer ligger på rundt 100 cm. Funker det greit eller? :)

Sett litt på Beemoo vognpose - tilbud på jollyroom.no ser ut til å være en god pose til en rimelig penge :)

Jeg hadde en liten bag 75 cm ish med tulla mi, det endte med at jeg måtte bytte til sittedel allerede når hu var 5 mnd pga plassmangel.. Jeg ville valgt større liggedel om du får baby i høst/vinter månedene ;)

Vogna er allerede kjøpt :) så det får bli den :p så på sånn guide ang str på bagger og da var det fra 70 - 90 cm.
Babyen kommer i begynnelsen av august så tenker å bruke dyne de 2 første mnd vertfall og gå over til pose når det blir kaldere i været :)

Sett på poser på nettet men finner ingen på 70 cm, alle jeg har sett på er på rundt 96-105 cm. Så da tenker jeg at det må gå ann å bare pakke det ned i på en slags måte :p

Jeg brukte bilstol dunposen opp i bagen til Snuppa ;) funka fint som bare det! :)

Ja det var det jeg også fant ut kom til å bli best :) de var jo akuratt like lange som baggdelen :) så da bestilte jeg en easygrow mini som nå var på tilbud til 500 kr :) ypperlig det :)

Ja det var det jeg også fant ut kom til å bli best :) de var jo akuratt like lange som baggdelen :) så da bestilte jeg en easygrow mini som nå var på tilbud til 500 kr :) ypperlig det :)

Lurt :) så er det jo veldig praktisk også! :) rett fra bil til vogn eller motsatt :)

Jeg brukte bilstol dunposen opp i bagen til Snuppa ;) funka fint som bare det! :)

Å så lurt. Vår bag er 75cm tror jeg og voksiposen ble fort veldig plasskrevende. Et skal kjøpes bilpose her ja ;)

Sniker litt fra juli... Vet du hvor lang easygrow mini er? Lurer selv på den til min mountain buggy bag :)

75 cm er jeg ganske sikker på :)
Kjøpte den på lilleprinsen.no tror det stod i beskrivelsen der :)

Ser faktisk at det står ca. 95 cm på babycare sin side... Blir spennende å se....

Ser faktisk at det står ca. 95 cm på babycare sin side... Blir spennende å se....

Ja det gjør det faktisk.. Men da er den isåfall samme lenge som den vanlige og det tror jeg ikke at den er med tanke på at den heter mini :-/ hmm.. Står jo at den passer perfekt i bilstol og bag. Ingen bilstoler som er 95 cm :p men vet ikke.. Fikk sms om at jeg kunne hente den på butikken så kan måle den imorgen ;) spanande!!

Vognpose er en ting jeg ikke har tenkt på, er det nødvendig å ha det fra starten av? :)
Du trenger ikke vognpose fra starten nei, det holder med dyne og eventuelt ett skinn i bunnen. Er august veldig varm i år så vil det nok holde med ett teppe f.eks.

BV app

Her er den :)
ImageUploadedByBV Forum1368005834.129481.jpg

Virket veldig myk og god :) vis jeg snur den og måler fra bund til topp er den 85 cm lang. Men vis jeg legger den i bagen med hodedelen litt opp sånn at det blir lunt og godt blir den ca 75 ish cm :)

Fornøyd :D

Så smart! Da skal jeg også kjøpe bilstolpose til mini, jeg har vognpose fra easygrow, men den er godt brukt så dunen har falt mye sammen. Tenkte å prøve Voksi move da, noen erfaringer med den?

Så smart! Da skal jeg også kjøpe bilstolpose til mini, jeg har vognpose fra easygrow, men den er godt brukt så dunen har falt mye sammen. Tenkte å prøve Voksi move da, noen erfaringer med den?

Ja jeg også syns det ;) leita og leita etter en pose som passet i bagen. Så kom jeg inn på bilstolpose og der stod det jo i beskrivelsen: passer perfekt i bagdelen og i bilstolen :) veldig greit :)

Så fin... :) Gleder meg til min kommer også... :)

Back
Topp