Vognpose???

snart3engler

Forelsket i forumet
Hei jenter [:)] jeg har en vanlig (den gamle) voksiposen fra dattern min på 6år og har lyst på ny, men er så inni granskauen usikker på hva jeg skal velge!!!! så lurer jeg på om noen har den "arctic dunpose med bamse" fra kids&care... eller om noen har "simo termo komfort" med hull til armene??? bare lurer på om di er bra, eller om jeg bør kjøpe no annet!!![:D]

Har den orginale voksiposen her og, ingen over ingen ved siden, synes jeg[:)]

ORIGINAL: Diddij

Har den orginale voksiposen her og, ingen over ingen ved siden, synes jeg[:)]

enig!!!

Jeg har Odenwälder Lammy - den med lammeskinn inni.
Jeg elsker den!! Kjøpte den til mellomste vår og han brukte den hele vognperioden. Skal bruke den til lille tulla vår og.

Det kommer jo veldig an på hvilken vogn du skal ha og hvilket klima det er der du bor. Har du stor og god bagvogn så har du jo god plass til voksipose. Men har du en trehjuling el.l som jeg hadde, blir voksiposen fort stor og klumpete. Vi hadde først voksipose til vår mellomste, men skiftet den veldig fort ut.. Vi har vært veldig fornøyd med Lammyposen. Verdt pengene sine [:D] mener jeg da..

jeg skal kjøpe en som heter grongposen jeg,har hørt mye bra om den.. men den er kanskje litt dyr, men er vel ikke så ofte man kjøper slikt :) du kan se den her om du vil : http://www.grongposen.no/grongposen.htm

Jeg skal ha i naturell :) synes den er så fin :)

ORIGINAL: teena

jeg skal kjøpe en som heter grongposen jeg,har hørt mye bra om den.. men den er kanskje litt dyr, men er vel ikke så ofte man kjøper slikt :) du kan se den her om du vil : http://www.grongposen.no/grongposen.htm

Jeg skal ha i naturell :) synes den er så fin :)

den var kjempe fin, jeg hadde veldig lyst på sånn når min mellomste var baby, helt til jeg var på helsestasjonen med han og så ei som hadde sånn, babyn henne gulpa oppi posen og det ble veldig våt oppi der,he he, og kan tenke meg det er vanskelig å få reint så lenge det er så langt hår [:)] men jeg har sett noen med litt kortere hår og vurderer sterkt å kjøpe en sånn en [:)]

ja, der sa du noe! de gulper kanskje litt! har du sett noen lignende, men med kortere pels da? jeg vil gjerne vite :)

har ekte saueskinn pose jeg, masse hår hehe men bruker jo klut/hodeputetrekk under hode når de er små da. ingen problem[:D]

Back
Topp