Vognpose / Vogndyne

Nyttårslykke

Gift med forumet
Skal dere ha begge deler eller bare èn av delene?

Tror jeg har spurt om det før, men ble usikker [:)]

Skal ha begge deler, bruker dyna i senga fram til sommeren. Så får bebisen ny dyne i senga og da kan lille dyna brukes i vogna. [;)]

jeg har begge deler, men dyna brukte jeg mest om sommeren [:)] har to dyner jeg da, en til vogna og en til senga. brukte litt i begge deler sist dersom den lille lå å sov i vogna nede i gangen hjemme. da ble ullposen for varm [:)]

ORIGINAL: Mirus

Skal ha begge deler, bruker dyna i senga fram til sommeren. Så får bebisen ny dyne i senga og da kan lille dyna brukes i vogna. [;)]

Aha! Smart løsning det da! Men jeg har allerede kjøpt dyne til senga... Men da kan jeg kanskje bare investere i vogndyne når det nærmer seg mer sommer da?

For du har ikke tenkt til å bruke begge deler nå i vinter?

hehe - gjorde noe feil her - se bort fra dette innlegget [:)]

ORIGINAL: Nyttårslykke

ORIGINAL: Mirus

Aha! Smart løsning det da! Men jeg har allerede kjøpt dyne til senga... Men da kan jeg kanskje bare investere i vogndyne når det nærmer seg mer sommer da?

For du har ikke tenkt til å bruke begge deler nå i vinter?

Nei, bruker ikke begge deler samtidig. Om vinteren bruker jeg sauskinn under posen hele tida og et teppe over om det er veldig kaldt (+ fottrekket til vogna). [:)] Ettersom det blir varmere i været holder det i massevis med sauskinn og dyne + evt teppe.
Til Lillemor brukte jeg slik lita vogndyne (60x80?[8|]) i senga i begynnelsen, for jeg syntes at den større dyna (80x100) ble for voldsom. Redd hun skulle kave seg under den. [&:] Tulla henne inn i helseteppe og la den lille dyna over henne i senga. Fungerte fint det. [:)]

Vi skal bruke voksi posen i vogna..
Også ha jeg den minste str av dyne i senga og i grinda..Så ha 2 av den..

Vi fant en veldig fin pose når vi var på ferie så kommer til å bruke den og teppe i vognen i begynnelsen også bytter vi over til dyne etter en stund. I kurven og vuggen kommer vi til å ha den minste dynen også kommer babyen til å ha på seg teppe under den siden de ikke holder på varmen!! [:)] 

Har både poser og dyner. Nå til vinteren blir det nok bare posen som blir brukt i vongna. Men den lille dyna er kjekk å ha i vongna itl våren, og i vugga inne om vinteren.

Back
Topp