Vognpose - vinterpose

Barndomsdrøm

Elsker forumet
Januarlykke 2026
Hvilken vognpose går dere for? Og hvorfor?
Jeg synes det er veldig vanskelig å velge. Må være en som er god på kalde vinterdager, da vi har mange av disse her jeg bor. Har dere noen tips?

Vi har gått for Voksi City. Fordi vi har familie som bor kaldere steder i Norge, og da er det greit å pakke baby godt og varmt inn

Vi har kjøpt Voksi Move bilstolpose. Tenker å bruke denne i vognen også de første månedene, spørs hvordan været blir ute. Kjennes god og varm ut.
Svigermor har også tatt vare på lammeskinnposen fra mannen var baby. Den skal en tur innom renseriet først, men er visstnok like fin og varm som for 30 år siden. :)

Har hatt voksi urban med førstemann og vært veldig fornøyd med den! Var jo en veldig kald vinter i Oslo 23/24, men opplevde den som lun og god! Som vår-/høstpose har vi voksi sky light. Blir det samme denne gangen :)

Har kjøpt Voksi Urban brukt, mest fordi det er det alle venninner anbefaler. Har også en retro lammeskinnpose!

Har kjøpt Nordlys Idun mini bilstolpose med saueull siden vi kommer til å ha kald bil og den ser skikkelig varm ut. Tenker å bruke den i vogna også den første tiden, før vi må bytte størrelse

Vi har lammeskinn og Voksi Urban oppi.
Storesøster har vinterdress så kanskje hun ikke trenger vinterpose lenger så kanskje lillebror kan arve.

Jeg lurer på å kjøpe den som barnas hus har tilbud på ut uken. Den føltes grei ut i butikk og var ikke så altfor dyr ny. Har sett litt ymse brukte men ikke klart å bestemme meg. Jeg vil ha med forlenger del og med glidelås midt på foran for enkel åpning. Bor på kysten vestlandet, så surt og guffent, men ikke nødvendigvis veldig mange kuldegrader. Dog har vi hytte på Geilo hvor det fort kan bli veldig kaldt. Men har jo tepper og klær i ull som jeg kan spe på med ved behov.

Jeg likte absolutt ikke voksi urban fordi du ikke har de samme strammemulighetenw rundt ansiktsåpningen som du har på f.eks. voksi city. Følte derfor city ble mye varmere
Det ble en annen. Jeg har kjøpt voksi city north. Den man kan ha armene ute når barnet er større.

Back
Topp