Vognpose-vinter

Tiana

Forelsket i forumet
Novemberlykke2024❤️
Noen år siden sist jeg var inne på utstyrsfronten, så lurer om noen har tips til gode vognppser for vinteren?
Ser noen nettsiden kjører gode tilbud nå, så vurderer så slå til før prisen stiger mot sesongen :)
Bør være god og varm og plass i bag delen i vogna.
 
Vi er veldig fornøgd med voksi urban, brukt denne frå vår til vinter. Og pledd på sommeren. Slapp å ha så mye på ho når eg bare trilla frå vårt hus til mamma sitt. Så super på vårparten også når det er litt kjølig. Men skulle eg kjøpt igjen hadde eg kjøpt voksi adventure, denne var ikkje komt då vi kjøpte.
 
Noen år siden sist jeg var inne på utstyrsfronten, så lurer om noen har tips til gode vognppser for vinteren?
Ser noen nettsiden kjører gode tilbud nå, så vurderer så slå til før prisen stiger mot sesongen :)
Bør være god og varm og plass i bag delen i vogna.
Personlig hadde vi voksi urban forrige baby, varm og god - men jeg likte ikke at posen ble åpnet på sidene. Det ble så mye pose som skulle legges over til andre siden. Etterhvert ble dette barnehagepose og vi kjøpte en easygrow nature (om jeg ikke husker helt feil) som jeg var veldig fornøyd med. Begge disse to kommer med forlengerdel
 
:love7 Her er jeg veldig fornøyd easygrow nature - varm og god pose, som jeg også synes barnet blir «godt pakket» nedi
 
Tror vi går for Voksi Explorer, så den kan brukes både i bilstol og vogn :)
 
Last edited:
Har aldri skjønt dette med bilstol-pose. Er det noen som faktisk har brukt det? Vi kjøpte det, men brukte den aldri… :hilarious:
 
Har aldri skjønt dette med bilstol-pose. Er det noen som faktisk har brukt det? Vi kjøpte det, men brukte den aldri… :hilarious:

Eg vurderte det denne gangen, men så tenker eg at eg har jo 2 nøstebarn tepper eg er veldig nøgd med. Så kommer sikkert bare til å bruke det :D
 
Har aldri skjønt dette med bilstol-pose. Er det noen som faktisk har brukt det? Vi kjøpte det, men brukte den aldri… :hilarious:
Min gutt hadde blitt alt for varm om han skulle hatt en bilstolpose under seg under bilkjøring. Ullpledd over når vi var ute, av med pleddet når bilen var varm fungerte mer enn godt nok for oss! :happy: Kommer ikke til å kjøpe bilstolpose denne gangen heller
 
Har aldri skjønt dette med bilstol-pose. Er det noen som faktisk har brukt det? Vi kjøpte det, men brukte den aldri… :hilarious:
Kjøpte ikke til første, men vil ha denne gangen siden det blir inn og ut av bil minst 1 gang om dagen pga bhg :) satser på det ikke blir bomkjøp hehe
 
Har aldri skjønt dette med bilstol-pose. Er det noen som faktisk har brukt det? Vi kjøpte det, men brukte den aldri… :hilarious:
Bruker det året rundt minus sommermånedene:) men bor på Vestlandet da, hvor det ikke er helt uvanlig at det regner når man skal gå til/fra bilen :) Har heller ikke tidsinnstilt eller fjernstyrt kupèvarmer, så har også vært gull på kalde vinterdager.
 
Kjøper ikke bilstolpose her. Har bil som varmes opp i app,så kjører ikke kald bil på vintern uansett.
Ved evt krise så kan vognposen vi kjøpte brukes i bilstol ved behov.
 
Har bilstolpose fra tidligere, kjøpte en pent brukt voksipose til 300 kroner og for vår del var den genial til høstbarnet, så den skal frem igjen til novemberbarnet :happy:
 
Har en god gammel voksi Classic vognpose som er blitt brukt på alle barna. Blir nesten 17 år mellom eldste og yngste, men posen er like fin ennå etter 3 unger.
Bilstolpose har vi ikke hatt før, men har fått låne en av ei venninne nå så vi blir nok å teste den.
 
Har aldri skjønt dette med bilstol-pose. Er det noen som faktisk har brukt det? Vi kjøpte det, men brukte den aldri… :hilarious:
Hadde til vinterbaby sist, men den ble egentlig litt overflødig. Det holdt med ulldress og teppe. Vurderer likevel å kjøpe igjen, i tilfelle jeg plutselig synes det er kjempepraktisk :hilarious:
 
Hadde til vinterbaby sist, men den ble egentlig litt overflødig. Det holdt med ulldress og teppe. Vurderer likevel å kjøpe igjen, i tilfelle jeg plutselig synes det er kjempepraktisk :hilarious:
Haha ja. Kjekt å ha!
 
Jeg er veldig fornøyd med voksi urban på vinteren :shy: Vil bare også «advare» mot at enkelte vognposer ikke har store borrelås åpninger til seler, men kun små hull. Det kan kræsje med enkelte vognposer mot enkelte vogner og sittedelen. En i familien kjøpte en easygrow vognpose til vinteren, men måtte bytte den året etter siden Cybex priam sine seler ikke kan løsnes fra hverandre og tres igjennom :bag:
 
Back
Topp