Vognpose til vår og høst?

Gutteskatt i magen

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei,

Jeg dr veldig glad i Voksi sine poser, og lillemann i magen skal ha Voksi urban nå i vinter, slik storesøsteren hadde.

Men, jeg lurer på hvilken pose som er god på vår og høst, da urban vil bli for varm? Må være myk og god, vaskbar og pen å se på :Heartblue
 
Vi har hatt både easygrow lite, lite + og grandma, elsker uttrykket til grandma (både med og uten dyna inni), av lite og lite + var jeg mest foenøyd med lite, synes pluss var litt hardere. Men alle var veldig fine poser og fikk tak i alle rimelig på bruktmarkedet (fikk alle tre til prisen av en ny) og liker de forskjellige fargene man kan få de i :)
 
Vi har hatt voksi sin vårpose :) regulert med å ha dyne eller ullteppe inni posen. Men akkurat i bagtiden lå babyen såpass lunt og rolig at det holdt bare å ha dyne/ullteppe/helseteppe.
 
Easygrow light og light + har vi brukt og vært veldig fornøyd. Jeg liker easygrow sine poser best, synes de virker mest behagelige for barnet, har forlenger del integrert og holder godt på varmen. Men voksi har også egen vårpose og siden du er glad i voksi kan kanskje den være bedre for deg enn easygrow.
 
Back
Topp