Vognpose til høstbaby?

Chaplo

Blir kjent med forumet
Hei! Vi får baby ca 20.september, og lurer på hvilken vognpose vi skal velge. Det kan jo være relativt varmt i sept/okt, men så blir det jo ganske kaldt utover. Noen anbefalinger? :)
 
Vi klarte oss fint uten vognpose hele høsten (født i sept) og regner med vi gjør det nå også når lillesøster kommer i aug (bor i Trøndelag). Ellers så kjøpte vi Easygrow grandma som vi bruker hele året (helårspose) - den er gull verdt med dynen som kan tas av om vår/høst. Ellers har jo både Easygrow og Voksi egne høst/vårposer hvis man ønsker det.
 
Hva bruker man i vognen hvis man ikke har vognpose? Kun dundyne? Saueskinn i bunn? :)
 
Jeg syns dyne ble litt for posete, så hadde kun lammeskinn under og et ullteppe over gjennom hele høst. Født i august. Investerte i en voksipose i november som jeg begynte å bruke rundt da. Og på nyåret ble det en Easygrow lite som jeg bruker fortsatt. Har den i sportsdelen. Åpner posen helt når det er for varmt ute, ellers er den fin å ha til å ha bena nedi. Mini er ikke glad i pledd/dyne.

Jeg hadde ikke stressa med pose, men kommer du over en på tilbud så slå til:)
 
Jeg digga voksi city vi hadde til nr 1. Født i februar. Da det ble varmere gikk vi over til teppe på et tidspunkt. Og motsatt på høsten. Dyna brukte vi aldri i vogna. Men måtte avpasse litt klærne i overgangsperiodene.
 
Bruker voksi urban stortsett hele året. Har også en voksi classic med sommerdyne..
 
Kan i alle fall anbefale voksi classic:) den er god og varm med ulldyne og du kan brette litt løsere på varme dager:) også kan man ha bærebrett med seler i den så babyen kan flyttes enkelt ut og inn av vogna, som en mykbag. Og brettet helt ut blir den leketeppe når de er helt små:)
 
Back
Topp