Vognpose til Emmaljunga city bag?

kriol

Andre møte med forumet
Jeg lurer litt på om det er flere her med Emmaljunga City cross som kan anbefale vognpose til den?? Kjøpte en Bozz lammeskinnspose, fikk den i dag, men synes det ble aaalt for trangt! Vil ikke at lillemor skal kveles oppi der heller....... Så blir nok retur på den! 
Noen som har prøvd voksi classic i den? Huff.. ikke bare-bare og finne den perfekte posen;-)

Nå veit jeg jo ikke hvor trang den er, men husk at babyer og småbarn liker det trangt:)

Ja, men får ikke brettet den til sides ordentlig ved hodet, så den blir jo nesten å dekke ansiktet ser det ut som.. Redd at hun blir å forsvinne neddi der :-S hehe.    Men flott pose ellers, så mulig jeg sparer den til hun skal sitte i sittedelen... :)

Jeg skal ha Easygrow, den beste posen av de 5 jeg har prøvd :)

Har en easygrow som jeg brukte sist gang for 2 år siden, den passet iallefall helt fint i min city cross vogn. Bruker den forsåvidt ennå, men nå selvfølgelig i sportsdelen

Har ein odenwalder med skinn i bunn og dun oppå, den er kjempebra!!! Brukar skinnet heile året og dunet om vinteren og ved soving ute. Har brukt den fra nyfødt, og den passar perfekt både i city cross bagen og sportdelen :o)

vi tenker å bruke voksi move posen i. 

Jeg har en odenwalder dunpose som jeg skal bruke i city bag.

msp84 skrev:

At jeg ikke har tenkt på det! Har jo planer om å kjøpe Move å vurdert å kjøpe Voksi City da jeg synes den ser meget god ut, men da kan man jo greie seg med Move den første tiden hvertfall.. Vis ikke den blir for kald da? Vis man skal på lang tur? Jeg har ikke erfaring ned city. Men har Urban og er egentlig fornøyd. Eneste som irriterer meg er at glidlåsen er på sidene å. Ikke midten. Den er ul i bunn og dum i topp.

-Exotic- skrev:

msp84 skrev:

At jeg ikke har tenkt på det! Har jo planer om å kjøpe Move å vurdert å kjøpe Voksi City da jeg synes den ser meget god ut, men da kan man jo greie seg med Move den første tiden hvertfall.. Vis ikke den blir for kald da? Vis man skal på lang tur? Jeg har ikke erfaring ned city. Men har Urban og er egentlig fornøyd. Eneste som irriterer meg er at glidlåsen er på sidene å. Ikke midten. Den er ul i bunn og dum i topp.

Tenker den vil funke veldig fint i begynnelsen, og den er ganske liten, ca like lang som vognen, så du slipper en klumpete pose oppi. 

Tviler sterkt på at den blir for kald. Den er laget av dun og har ull i ryggen. Dersom det er veldig kaldt der du bor legger du også lammeskinn oppi og kler ungen i ull. Da er det jo himmelsk oppi der :) :) 

Jeg tror bilstolposene blir for tynne, de er jo ikke like tykke som de andre. Naboen min brukte det i tvilingvognen sin, men hun brukte alltid dyne over også. Men har du Voksi urban så passer jo den?!? Men er enig at den ikke er noe god :-P

*Nyperose* skrev:
Jeg tror bilstolposene blir for tynne, de er jo ikke like tykke som de andre. Naboen min brukte det i tvilingvognen sin, men hun brukte alltid dyne over også. Men har du Voksi urban så passer jo den?!? Men er enig at den ikke er noe god :-P

Har voksi urban ja, men bruker den forsatt til storebror;)
Så hadde det hvert greit å kjøpt enda en vogn pose når jeg uansett skal ha voksi move. Kommer nok uansett til å legge lammeskin i bunn :)

Back
Topp