Vognpose til Bugaboo

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg har virkelig ikke peiling på vognposer (førstegangs), men har ihvertfall funnet ut at dette er noe vi kan ha behov for...

Vi har bestemt oss for en Bugaboo Buffalo-vogn, og har arvet en slags Bugaboo vognpose, men den er formet etter sittedelen og er ikke så tykk, så jeg antar at jeg trenger en som kan brukes i bagen. Jeg synes noen vognposer ser litt store ut, så hvilke kan passe?

Jeg bor også i Stavanger så det er ikke stor fare for ekstrem kulde. Er det forresten noe annet enn pleier å ha i vogna bortsett fra kanskje vognpose og et skinn?

Jeg har virkelig ikke peiling på vognposer (førstegangs), men har ihvertfall funnet ut at dette er noe vi kan ha behov for...

Vi har bestemt oss for en Bugaboo Buffalo-vogn, og har arvet en slags Bugaboo vognpose, men den er formet etter sittedelen og er ikke så tykk, så jeg antar at jeg trenger en som kan brukes i bagen. Jeg synes noen vognposer ser litt store ut, så hvilke kan passe?

Jeg bor også i Stavanger så det er ikke stor fare for ekstrem kulde. Er det forresten noe annet enn pleier å ha i vogna bortsett fra kanskje vognpose og et skinn?
Vi har bugaboo camelon til storebror og vi har brukt voksi urban i vogna. Passer. Helt perfekt. Vi hadde lammeskinn fra nøstebarn i bunnen av vogna:-)

Har ett gull på 2 år som skal bli storebror til tvillinger <3

Jeg har heller ikke så god peiling, er også førstegangs og har faktisk ikke begynt å tenke på det enda! Men, bare for å kommentere det du skrev, jeg bor også her "nede" bare i Time kommune, OG... det kan jo faktisk være ekstremt kaldt her...? De siste 2-3 vintrene har det vært godt opp mot 15- hvertfall :-)

Ja, men det har ikke vært lengre perioder med så kaldt... ihvertfall ikke her. Her var det vel -10 på det verste, og gjennomsnittet ligger vel rundt 0... Det er ikke helt det samme som Oslo ihvertfall. Vi kommer nok ikke til å trille tur hvis det blir ekstra kaldt uansett ;)

Vi har bugaboo camelon til storebror og vi har brukt voksi urban i vogna. Passer. Helt perfekt. Vi hadde lammeskinn fra nøstebarn i bunnen av vogna:)

Å, jeg trodde den var for stor av en eller annen grunn. Det er jo den mange anbefaler, så kanskje vi bare går for den da. :)

Å, jeg trodde den var for stor av en eller annen grunn. Det er jo den mange anbefaler, så kanskje vi bare går for den da. :)
Ikke så stor. Men det følger med en ekstra del som gjør at den kan bli lang, men den delen bruker du ikke når baby ligger i dypvogn. Er du medlem av babyshop? De har -30% til alle medlemmer på vogn og bilposer ut uka :-)

Det finnes små poser til små vogner. Og poser som kan justeres i lengden, feks voksi urban. Med den trenger du ikke skinn i tillegg da den har ull i bunnen.

Vi har planer om å kjøpe Bugaboo, og idag kjøpte jeg Voksi urban på Babyshop.

Jeg bor også i Stavanger, fødte 7.jan sist. Hadde kun saueskinn og dundyne i bagvognen:) hadde selvsagt det trekket ppå baggen da. Også regulerte jeg eller med litt tykk eller tynnere ulldress på småen. Det var stort sett for varmt med tykk ulldress og gikk fort over til bare en tynn ulldress:) hadde egentlig tenkt å ha pose, men det var så praktisk sånn syns jeg:)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Jeg vurderer nøstebarn sin skinnpose men er usikker på om den passer. :/

Man kan evt dra på en barneutstyrbutikk der de selger buffalo å prøve noen poser i den?

Back
Topp