vognpose test

Inger_85

Glad i forumet
på tv2 hjelper deg i dag 20:30  [:D]

har sagt til tv'en at den skal hoppe til tv2 automatisk når det begynner [:D]

Men den voksi urban e ikke med, for den va visst for ny sa hu dama på brio i dag!

ORIGINAL: *hale*

Det er den samme testen som er i Gravid også [:)]

I Foreldre og Barn og[:)]

ORIGINAL: Nina*Pina

Men den voksi urban e ikke med, for den va visst for ny sa hu dama på brio i dag!

Ja synes også det var synd at den ikke var med i testen.
Men tror også det er fordi den er for ny ja [;)]

jeg glemte jo seffern hele sulamitten da.

hvilken pose er best. navn??

er det voksi eller...var det noen som brant opp???

ORIGINAL: *Prinsessa

jeg glemte jo seffern hele sulamitten da.

hvilken pose er best. navn??

er det voksi eller...var det noen som brant opp???

Igloo Troller vant testen, og verst ut kom Odenwalder Mucki L og aller verst og testens taper Odenwalder Holly.

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=vognposer

Denne var ikke med, billig var den og[:)] Med lammskinn da[:)]

Kjempekjekt å lese testen når jeg ser at posten jeg har fått altså Odenwälder kommer sist i testen hehe. Typisk min uflaks. Har fått den av svigers. Jaja jeg får trøste meg med at ingen som røker får gå i nærheten av min baby. Men litt kipt, da denne posen koster ganske masse. Hmmmm. Noen andre som angrer på kjøpet, eller er det bare jeg som har vært for tidlig ute?

Jeg har ikke tenkt en eneste tanke om brannfarlighet i vognposene! Så ble litt paff da jeg så testen. Jeg er da en ganske engstelig og tenk hvis person, men at babyen min  skulle være utsatt for varme eller flamme ute i vogna i posen sin har aldri streifet meg.
Har hørt mye bra om holly posen og ut fra de andre testkriteriene kommer den jo bra ut. Jeg har voksi urban som jo er lik den troller posen, ull underst, dun i overdel og den passer oss veldig bra[:D] Men voksi classic flytter aldri ut av huset her[:)]

Back
Topp