Vognpose som sklir

Ikke i bruk lenger

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januar 2017
❤ Aprilbarna19 ❤
Noen som har noen gode råd for å hindre vognposer som sklir i sportsvognen? Vi bruker fem-punktssele så posen faller ikke ut. Likevel et strev å måtte heise opp posen hele tiden.

Kanskje du kan legge under en sånn tynn gumminetting som brukes til å legge under gulvtepper så de ikke skal skli?

Jeg følger barnevognhobby på Instagram, og der har hun tipset om å bruke votteklyper(mener det var det?) Men vet ikke om det funker da.

Antiskli! Voksi Urbanposen vi har, har sånn gummimatte isydd. Veldig praktisk.

Synes alle poser sklir, om det er sånn antiskli bak eller ikke.
Har babyjogger city elite og voksi urban og easygrow nature og jeg drar posen godt opp og fester den i kalesjen. Posen kommer i klem når den er lukket. Dette funker best her hvertfall.
Men forskjell på vogner også :p

Om du har en større vogn hvor ryggen er fri fra kalesjen så kan du jo binde den fast til noe bak ryggen. Med vogner som City elite eller lignende så er det tungvint med vognpose og en av grunnen til at jeg ikke ville brukt en slik vogn som primærvogn

Har aldri sett på det som et problem :p den sklir vel ikke når ungen sitter oppi?

Antiskli! Voksi Urbanposen vi har, har sånn gummimatte isydd. Veldig praktisk.
Voksing urban her også. Tydeligvis har vi gått en mindre effektiv antiskli. Eller så er det kombinasjonen voksing urban og Stokke Trailz som fungerer litt mindre optimalt. Hjemme syk i dag, men så fort jeg er frisk skal jeg få kjøpt ekstra antiskliunderlag. Kan umulig skade å prøve :)

Back
Topp