Vognpose!!!?? :P

H27

Gravid for første gang
Januarhula 2014
Det er virkelig en jungel der ute, og jeg syns det er vanskelig å bestemme meg. Det er jo veldig dyrt også, så jeg vil være sikker på at vi velger riktig ;) Så damer, kom med erfaringer eller tanker, både positive og negative..
 
EasyGrow! Uten tvil! Varm og god dunpose, følger med forlengerdel som gjorde at han brukte den til han var 3 år!
 
Uff, ja, er virkelig ein jungel!
Vi har lyst på Odenwalder lammy (ca 2499), men har ein EasyGrow frå før av :p Var fornøgd med easygrowen :)
 
Jeg kjøpte en nydelig vognpose brukt. Tok bare å vasket den så var den så fin som ny og det kostet meg 400kr, litt varmvann og vaskemiddel ;)
Har kjøpt mest brukt og fått resten..mangler bare å kjøpe bleier og ting til stellebordet. Så tilsammen på alt har jeg brukt rundt 3000kr :D
Man trenger ikke handle alt nytt ;)

Venter en prins 17.feb ♥♡
 
Jeg har tenkt på EasyGrow, men så ser jeg at den er 98cm lang, liggedelen er på vogna vi har bestilt er "bare" 75cm, blir det ikke litt trangt?!
 
Last edited:
Jeg kjøpte en nydelig vognpose brukt. Tok bare å vasket den så var den så fin som ny og det kostet meg 400kr, litt varmvann og vaskemiddel ;)
Har kjøpt mest brukt og fått resten..mangler bare å kjøpe bleier og ting til stellebordet. Så tilsammen på alt har jeg brukt rundt 3000kr :D
Man trenger ikke handle alt nytt ;)

Venter en prins 17.feb ♥♡
Nei, vi kjøper en del ting brukt vi også, men siden dette er førstemann er det jo litt ekstra stas med nye ting ;) Tenker også at posen er en investering som er verdt pengene!!
 
Jeg har tenkt på EasyGrow, men så ser jeg at den er 98cm lang, liggedelen er på vogna vi har bestilt er "bare" 75cm, blir det ikke litt trangt?!


Det trudde eg og når eg skulle prøve ein lammypose ned i simobagen, men det gjekk heilt fint! Ho eg snakka med sa at dei fleste posane har gjort det slik at man kan brette den utan at den blir klumpete og sånn. No huskar eg ikkje kor lang simobagen og vognposen er, men det gjekk i alle fall heilt fint :) Gå i butikk for å prøve! :)
 
Det trudde eg og når eg skulle prøve ein lammypose ned i simobagen, men det gjekk heilt fint! Ho eg snakka med sa at dei fleste posane har gjort det slik at man kan brette den utan at den blir klumpete og sånn. No huskar eg ikkje kor lang simobagen og vognposen er, men det gjekk i alle fall heilt fint :) Gå i butikk for å prøve! :)
Takk!! Må nok ta med mannen i butikken, ja ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her har vi vinterposen til Lillelille med uglemotiv og jeg syns den er utrolig herlig. Den har ullfor, med bomullstoff utenfor som og er vannavvisende. Praktisk å kunne dele den i to og jeg bruker den hele året uten problem. Og så har vi en saueskinnspose som svigermoren min sydde til førstemann.
 
Tok rett og slett sjansen på en EasyGrow. Lilleprinsen.no har tilbud på fjorårets modell, så jeg slo til :p Modellen heter HOOD og har kjøpt den i sort, skal hente den allerede i dag. Gleder meeeeg!!!! :D
 
Har akkurat hentet EasyGrowen, og den er sååååå fin!!! Liker spesielt godt at glidlåsen er midt på, og at det er lagt opp til 5-punktssele :)
 
Back
Topp